Bilspotting

Den så jeg i Lillestrøm i helgen! Veldig lekker bil

Møtte disse to på harryhandel på lørdag. Volvoen var veldig strøken inni

2015-04-18%2015.16.10.jpg
 
Spottet forrige California på vei hjem fra Oslo, E18 mot Sandvika, ved Høvik bak Esso
Kult at man ikke velger rosso rød når Ferrarien kjøpes!:)
71BA1C37-689F-4402-94E2-8DAD7E31F7A0_zpsl0syt68u.jpg


8BA07726-B117-49FA-9D4D-3B90654FDBFA_zpsunx41zrn.jpg


A8729A28-7554-493E-A4DD-F17C6C7988BA_zps7kpa4lnf.jpg
 
Lå bak denne sinka i stad... Tok han lett igjen med Hyundaien og hang meg på hengerfestet hans før jeg tok han på yttern i første og beste høyresving ;) Bare barnemat for "Høndaiien" det vet du...Eller no :mrgreen: (bildet er selvfølgelig tatt når vi ikke er i fart. ca. hvis noen skulle bry seg)

 
De Lorean

Jeg satt i bussen og den kjørte forbi en garage. Der sto en De Lorean på bukker. Hyggelig å se at slike er i gode hender!
Ingen bilder, dessverre. Jeg la turen bortom med Suzukien, men da var døren lukket.

En annen gang kan det være jeg treffer eieren og får en prat.

:cool:
 
Fikk en Alfa Romeo 4C forbi meg i trafikken her om dagen, det er ikke akkurat hverdagskost! Sjåføren var glad i høyrepedalen og ikke vond å be om å gi på litt da han så jeg tittet litt :)

Skal spare dere for det dårlige mobilbildet jeg tok igjennom skitten rute :(
 
Lå bak denne sinka i stad... Tok han lett igjen med Hyundaien og hang meg på hengerfestet hans før jeg tok han på yttern i første og beste høyresving ;) Bare barnemat for "Høndaiien" det vet du...Eller no :mrgreen: (bildet er selvfølgelig tatt når vi ikke er i fart. ca. hvis noen skulle bry seg)


Ikke er i fart? Det var da et merkelig sted å parkere hahaha. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Fikk en Alfa Romeo 4C forbi meg i trafikken her om dagen, det er ikke akkurat hverdagskost! Sjåføren var glad i høyrepedalen og ikke vond å be om å gi på litt da han så jeg tittet litt :)

Skal spare dere for det dårlige mobilbildet jeg tok igjennom skitten rute :(

På landstreffet for BMW Car Club Norway 2014 var vi så heldige at det stod en 4C hos forhandleren vi hadde utstillingstreff hos. Dette er et kunstverk av en bil, og med 240 hk på rett under tonnet med bil så er det nok en morsom bil. Lyden er også helt fantastisk for å komme fra en liten I4 med det som i dag er en moderat mengde hester. En virkelig drømmebil for min del.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mons
Hadde den villeste spottebonansaen igår!

Kjørte forbi Autoxo igår, der stod en McLaren og en Lambo, men de står alltid der så det kan nesten ikke telle.
Men i Lysakertunnelen så jeg en svart SLS E-Cell! Kona til Stordalen kanskje? Vet om 2 stk i Norge hvertfall.
Så på Skøyen så jeg en Aston Martin V8 Vantage, så 2 minutter senere en rød Ferrari FF!
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM
Da kan man krysse Rolls-Royce av listen sin. 1968 Silver Shadow. FOR en bil! Motoren er silkemyk og nesten umulig å høre på tomgang. Fullstendig vibrasjonsfri. Valnøttreet på dashbord og dører, og ikke minst bordene i seteryggene, har dyp og vakker finish. Den er stillegående selv i 100 km/h, og fantastisk komfortabel. Hvis dette var standarden til Rolls-Royce i 1968 tør jeg nesten ikke tenke på hvor fantastisk en av deres nyere biler er!

full-734-103197-11390109_10152923183588951_6178685790087822398_n.jpg
 
Rakk dessverre ikke ta bilde, men kjørte taxi ved siden av en MB S600 i New York i stad. Meg bekjent er vel det den dyreste bilen Mercedes leverer.
 
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Sykt fin bil hvertfall, dette var også bensinvarianten med V12 motor. Så ganske avslappet ut, mannen i baksetet.
 
@Mathfjeld
S600 er ikke den dyreste MBen. S65 AMG har en startpris på $222.000, S600 har starpris på $167.000.
Den dyreste Mercedesen om dagen er S65 AMG Coupe, $230.000

Skille

Med falkeblikk over rundkjøringen på Tåsen så jeg min først Volvo XC90.
2f4piHc.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Guest571
@Mathfjeld
S600 er ikke den dyreste MBen. S65 AMG har en startpris på $222.000, S600 har starpris på $167.000.
Den dyreste Mercedesen om dagen er S65 AMG Coupe, $230.000

Skille

Med falkeblikk over rundkjøringen på Tåsen så jeg min først Volvo XC90.
2f4piHc.png
Toppleiligheten i den blokka som du holder til i, virker å være ganske hefftig?