Dagens klokke

Nydelig Zenith Prime (min ex?) og flott sideligger, Ivar. Er det en Arrietta?

Selv kjører jeg en annen klassiker i dag:
P1010428.jpg
 
Nydelig Zenith Prime (min ex?) og flott sideligger, Ivar. Er det en Arrietta?
Takker. Zenithen kjøpte jeg av Hopalong, og den er virkelig nydelig.. Sideliggern er spansk ja, men det er en Aya XXV SL, også nydelig.. ;) Godt at det ikke er like lett å kjøpe våpen som klokker, for da hadde det blitt seriøst kostbart..
 
Jeg har hele dagen brukt Milsub. Men klarte ikke fikle meg til å ta bilde. Selv med speilrefleks for hånden...

Pga snømåking (med freser) ble det denne i kveld. Men hva skal jeg ha på i morgen..?

323a484b.jpg
 
2130- Brannalarm i alle oppgangene, sprikelannlegget gikk i nabooppgangen. Møbler "flyter" og det renner vann ifra taket i første. Heldigvis ikke min oppgang

2300- Ny brannalarm, vannet flyter fortsatt.

Kun en ting som gleder

2b4f1dba.jpg
 
Det ble Doxa Sharkhunter i dag.
Et deilig ur.:D

Håper det gikk bra med leiligheten din, Mathfjeld!?

12482d52.jpg
 
Takker. Zenithen kjøpte jeg av Hopalong, og den er virkelig nydelig.. Sideliggern er spansk ja, men det er en Aya XXV SL, også nydelig.. ;) Godt at det ikke er like lett å kjøpe våpen som klokker, for da hadde det blitt seriøst kostbart..

Åhh..Aya XXV. Det er få ting som er penere enn en smekker sideligger. Var det ikke en Merkel o/u på et annet av bildene dine forresten?

Jeg fikk noen perlon-remmer i postkassen forrige uke, og prøver å bli vant til dem. Det tynne materialet gjør at klokkene sitter tettere og mer behagelig på armen enn med Natoremmer.

PC060366.jpg
 
Ikke fullt så mye bling som Juice, men et bezelinsert av hvitt gull gjør seg godt :D

IMG_20101206_153258.jpg
 
Jeg fikk noen perlon-remmer i postkassen forrige uke, og prøver å bli vant til dem. Det tynne materialet gjør at klokkene sitter tettere og mer behagelig på armen enn med Natoremmer.

Jeg digger perlon, får alltid en perfect fit med den reima. Har i det siste begynt å modifisere Nato reimene slik at de "funker" som perlon, må si de er mye behageligere på denne måten og så har en jo litt mer utvalg enn de vanlige 3 fargene perlon kommer i.
Dagens klokke, men ikke tatt idag. kun for å vise nato modden.




Rolex 116000 by Dime a dozen, on Flickr

og undersiden


DSC_0014-3 by Dime a dozen, on Flickr
 
Jeg digger perlon, får alltid en perfect fit med den reima. Har i det siste begynt å modifisere Nato reimene slik at de "funker" som perlon, må si de er mye behageligere på denne måten og så har en jo litt mer utvalg enn de vanlige 3 fargene perlon kommer i.
Dagens klokke, men ikke tatt idag. kun for å vise nato modden.
Klokka ser så sinnssykt bra ut på tattis-armen din! :cool:
 
"Jeg digger perlon, får alltid en perfect fit med den reima. Har i det siste begynt å modifisere Nato reimene slik at de "funker" som perlon, må si de er mye behageligere på denne måten......."

Vennligst forklar ;)