Oppdatert! MC/BIL- GTG

Altså, dette blir jo tidenes bilhelg.
Lørdag: Bil- og klokketreff først, etterfulgt av forhandlerbesøk.
Søndag: Formel 1 på tidlig ettermiddag, så Gumball 3000 på Aker Brygge på ettermiddag/kveld! (Noen andre som skal her?)

Altså, dette blir jo tidenes bilhelg.
Lørdag: Bil- og klokketreff først, etterfulgt av forhandlerbesøk.
Søndag: Formel 1 på tidlig ettermiddag, så Gumball 3000 på Aker Brygge på ettermiddag/kveld! (Noen andre som skal her?)
I know. Dette er helt fantastisk. Ja jeg hadde planer om å se på Gumball følget på søndag :)

• Liker
Reaksjoner: Timewarp
Snasent vær det er spådd på lørdag :)
Så det er ihvertfall ingen grunn til at mc gutta ikke skal komme...

Det er fortsatt åpent for at flere kan komme/stikke innom selv om dere ikke står på listen. Jo flere jo bedre ;)

NN08WfR.png

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Pippen
Tenningsanlegget på 911n har sagt takk for seg, 1. generasjon hadde Marelli fordeler. Dette er ikke mulig å få rotor og fordelerlokk til, holder på å dreie ned en Bosch fordeler og skifter hele dritten. Kommer med 44 modell Willys Jeep isteden.
Tom

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Pippen
Og jeg må også melde avbud i siste lite dessverre, det ble en (omtrent ad hoc) tur til Geilo denne helgen.

Til alle med-asylanter som dukker opp på Sjøflyhavna i morgen, vær oppmerksom på at parkeringsplassen er STOR og at Q-park har parkeringsavgift døgnet rundt (antageligvis). Finn en automat ASAP og betal ellers blir det dyrt. Hva med å samles på høyre side så vi kan ha en samling for oss selv? Jeg satser på å være tidlig ute og parkerer på høyre side, har antagelig den eldste- og mest "synlige" bilen - Willys Jeep 1944.
Tom

Will do, se etter to ikoniske firehjulstrekkere som kun er egnet for krig. Sukk, hadde håpet min bobleracer hadde blitt frisk så jeg kunne framstått nogenlunde normal. Whatever, this dont gonna happen. :D
Tom

• Liker
Reaksjoner: Propellue
Noen som savner disse?
Jeg fant dem på taket til bilen da vi kom ut fra Autostrada.

WP_20150523_15_04_10_Pro.jpg

8

Hjemme igjen!
Takk til @Ironman for glimrende og hyggelig initiativ! Og takk for hyggelig lag til dere alle!

]
WP_20150523_16_19_57_Pro.jpg

• Liker
Reaksjoner: Pippen