Mark 40 day/date. I mitt hverdag er det stor plus og har hele kalendern. Fikk den i dag
Speedy gjør seg veldig godt på lenke, men jeg klarer ikke bli helt komfortabel med den. Faktisk et av mine største minus med Omega generelt er at de ofte har utrolig dårlig med justeringsalternativer på lenkene sine. Kun ett eneste "ekstrahull" på claspen. Samme problemet med smp300 og PO! Eneste Omega jeg har hatt med gode justeringsmuligheter i clasp er Speedy Reduced. Tilbake til topic så foretrekker jeg reim både utseendemessig og komfortmessig (selvom lenken blir brukt fra tid til annen). Og hva er vel en tråd uten bilder?Jeg har et spørsmål til de som eier speedy pro: Foretrekker du klokken på orginallenka, eller brukes den mest på reim? I så fall, hvilken type?

Skal du kjøpe brukt? Da skaffer du bare et ekstra ledd @bjorngb Det kan du potensielt få skaffet her inne, via AD eller eBay.
Jeg har et spørsmål til de som eier speedy pro: Foretrekker du klokken på orginallenka, eller brukes den mest på reim? I så fall, hvilken type?
Jeg reagerer også på TS remmene, både Nato og Perlon. Siden fredag har jeg brukt original Omega Nato som fulgte med i boksen til Speedy'n og det går helt fint.Av en eller annen grunn får jeg utslett på hånden når jeg bruker Nato remmer så det skjer ikke så ofte lengere.
Jeg reagerer også på TS remmene, både Nato og Perlon. Siden fredag har jeg brukt original Omega Nato som fulgte med i boksen til Speedy'n og det går helt fint.
Nå skal jeg snart holde munn om nye Speedmaster Snoopy-award, men jeg har i hvert fall litt nytt å komme med.
Bjerke Prinsensgate sier også det som har kommet fram tidligere. Nemlig at Norge får 5 eksemplarer. (litt usikker på hvor mange som går til Bjerke, men kanskje ikke mer enn en) 5 er lite, men det jo ikke så rart når man hører hva visepresidenten i Omega forteller i denne artikkelen: http://www.watch-insider.com/news/o...ga-speedmaster-apollo-13-silver-snoopy-award/
Nemlig at Omega fikk inn 4.400 bestillinger på modellen bare i løpet av Basel.
![]()
Sånn. Nå skal jeg holde kjeft til jeg (forhåpentligvis) kan pakke ut en i september.