Muligens min første Rolex, trenger tips.

Du trenger en Rolex Explorer 39mm. Tilfeldigvis har jeg en slik til salgs her i Bergen ;)

Kjøp ny steel Datejust lady 26/31mm.
No bling og ingen bekymring.

Gull og diamanter og utslitt rolex? Høres ut som en utslitt porsche 944.

Det er fy fy og sammenligne eldre Rolexer med gamle biler. Service og en oppstrammings jobb på denne så har du en kjempeklokke i mange mange år.

• Liker
Reaksjoner: rolexx
Jeg har forøvrig 2 Rolex Datejust i stål med Diamanter for salg. Nydelige jente modeller.
Kan selvfølgelig sende bilder og info

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mitah
Diamonds are forever - jenter fortjener så mye diamanter som mulig, sånn er det bare:D

Kona mi bruker denne på 36 mm og med eldre jubilee lenke så sitter den perfekt utseendemessig og hun er veldig fornøyd med passform/comfort.
null_zps29318b5d.jpg

Jonny har en lekker sak med diamanter: http://www.finn.no/58618141

Husk, det er lov å prute :)

• Liker
Reaksjoner: Mitah
Ja, fin den. Angående alderen så er jo selve klokken nærmest å regne som vintage den er jo 30 år og det synes jeg det er en sjarm over. Samtidig som størrelsen gjør den mer feminin. Vanskelig valg dette, for prisen er mulig å diskutere nå ;)

Det er fy fy og sammenligne eldre Rolexer med gamle biler. Service og en oppstrammings jobb på denne så har du en kjempeklokke i mange mange år.
Tror nok vintage Rolex er for de som kjenner gamet, damen kan nok fort bli skuffet/overasket over kostnader forbundet med å sette i stand et eldre ur. Anbefaler damen å kjøpe nyest mulig/servet innenfor budsjett.