Hvor mange Submariner er det på Tidssonen?

Hvor mange Rolex Submariner eier du?

  • Jeg eier 2 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 3 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 4 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 5 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Jeg eier 6 Rolex Submariner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rolex Ubåt, Hva er det for noe?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    5
Den er perfekt! Et røverkjøp om den så hadde kostet 250k!
jeg må bare vinne i lotto først.. Kanskje et par ganger.. Så skal jeg ha en! :D :p

Enig at den er kul, men du skal ha en ganske stabil økonomi før du kjøper noe sånt. Det er da du vet at folk er rike:p Ikke når "de" flyr rundt med gul gull Rolexer:p
 
Enig at den er kul, men du skal ha en ganske stabil økonomi før du kjøper noe sånt. Det er da du vet at folk er rike:p Ikke når "de" flyr rundt med gul gull Rolexer:p

Sammenliknet med hvitgull er gulgull for blåfilmregissør, harrytasser og fotballspillere.

:eek:


:D



Kanskje passende nå at en yg klokke står langt oppe på ønskelisten min? :p
 
Nei Mogens, tror du jeg har så dårlig selvkontroll?:mrgreen:
Akkurat nå spares det til en minute repeater, uten at jeg vil røpe for mye. ;)
 
Enig at den er kul, men du skal ha en ganske stabil økonomi før du kjøper noe sånt. Det er da du vet at folk er rike:p Ikke når "de" flyr rundt med gul gull Rolexer:p

Ja enten det, eller så liker vedkommende å føle seg ekstra og spesiell ved å kunne sende ut subtile bullshitsignaler om smak og rikdom man ikke har. Det er umulig å skille "the real from the fake ones" ved å studere hvilken klokke en person har.

For øvrig synes jeg at Rolex i gull ikke skal være i fattigmannsplatina, men i godt og gammalt brautende gult gull. Keep it real:D
 
Vet det har dukket opp både en og to ny Suber på forumet, så bumper denne:)