Verdens råeste samling av dykkerur?

Altså, jeg forstår at Comexgreie er sjeldent, og derfor kult. Men ut over det, er det jo faktisk mindre pent imho. Double Red, og Red Subs er jo visuelt kule, i tillegg til at det er samleobjekter. Comex ser ut som litt lei reklameannonsering. Banner jeg i kirka nå?

• Liker
Reaksjoner: Remyolsen
Altså, jeg forstår at Comexgreie er sjeldent, og derfor kult. Men ut over det, er det jo faktisk mindre pent imho. Double Red, og Red Subs er jo visuelt kule, i tillegg til at det er samleobjekter. Comex ser ut som litt lei reklameannonsering. Banner jeg i kirka nå?

Antagelig.. Men enig!

Seriøse greier... Wow! Noen av klokkene er jo av en sånn årgang at du fort kan få strålingskader av å ha dem på. ;)

Ville heller erstattet de gamle Paneraiene med diverse Omega (f.eks PloProf o.l.). Da kan vi begynne å snakke om verdens råeste samling av dykkerur.

Jeg er 100% seriøs. Panerai har aldri vært noe for meg, og for min del kunne Panerai ha opphørt å eksistere fra og med KL 0800 i dag uten at jeg hadde brydd meg noe som helst.

Jeg er 100% seriøs. Panerai har aldri vært noe for meg, og for min del kunne Panerai ha opphørt å eksistere fra og med KL 0800 i dag uten at jeg hadde brydd meg noe som helst.

Kan ikke si noe på det, Panerai er ikke for alle å like:cool:

En slik samling med dykker ur - uten å inkludere de første virkelige ur laget nettopp for dette formålet, ville jo ikke vært det samme.

Han kan jo selge kun ett av de gamle "kreftfremkallende" Panaraiene og finansiere allverdens "frøken-ur" fra Omega, som du heller ville hatt inn i en slik samling;)

Han kan jo selge kun ett av de gamle "kreftfremkallende" Panaraiene og finansiere allverdens "frøken-ur" fra Omega, som du heller ville hatt inn i en slik samling;)

Ha-ha! Du klarte ikke å holde deg, den stakk visst litt likevel... ;)