Sommerklokken 2015

Wow, takk for tipset @IPA! Hva er det som gjør at messing er så mye billigere enn bronse?

@Alinoe Messing i seg selv er en del billigere enn bronse, men den største prisforskjellen ligger i drivverket. Messingutgaven er 42mm med NH35. Fremdeles et godt drivverk og for 349$ inkludert frakt må det jo kunne karakteriseres som et godt kjøp?

Redigert av en moderator:
@Alinoe Messing i seg selv er en del billigere enn bronse, men den største prisforskjellen ligger i drivverket. Messingutgaven er 42mm med NH35. Fremdeles et godt drivverk og for 349$ inkludert frakt må det jo kunne karakteriseres som et godt kjøp?

Ja, jeg vurderer det virkelig aktiv. Det eneste aberet er jo at jeg VET at jge kommer til å flippe igjen etter sommeren, og da er det jo ikke nødvendigvis gunstig å kjøpe nytt!

Redigert av en moderator:
Alternativ 1:
5o0f.jpg

Alternativ 2:
D80870CD-574D-468A-A841-72E3D46FF4CF_zps1pgft592.jpg

Sommerklokke for meg er en det ikke er så farlig med. Som kan skrapes mot svaberg og som (muligens) tåler når jeg ikke treffer ballen på golfbanen og slår i bakken. G Shock og Sistem 51 er mine sommerklokker. Klokker som jeg tåler å miste. På kvelden går jeg i safen relativt abstinent og henter en av klokkene som gir godfølelsen.

Dette er min sommerklokke. Synes Helson gir maksimalt med "bang for the buck", og jeg får heller ikke vondt i hjertet om jeg skulle smelle den inn i en dørkarm :p

BFBF8641-D7CB-40F4-962F-1A6464D053E3_zpsni9n7ksr.jpg

Stor, blå og vanntett, Sumo er nok klokken som blir med på badestrendene i sommer!