Sommerklokken 2015

Nå er ikke min klokkebeholdning så stor at jeg har en dedikert sommerklokke, alt brukes hele året.

Jeg har allikevel en oppfatning av hva en sommerklokke skal være. Den skal være skikkelig vanntett, på lenke eller gummi og ha elementer i en sprek farge (typisk gul/orange/blå).
Min siste ervervelse passer beskrivelsen perfekt, men brukes altså year-round

kyQGuNp.jpg

• Liker
Reaksjoner: Trifide
Jeg bruker denne tråden til å be om råd, jeg!

Jeg vil ha sommerklokke, men jeg VET at jeg vil at den nye Oris-diveren skal få den plassen i boksen på sikt. Dessverre kommer ikke den før ganske sent på sommern, så noe må man jo ha.

Derfor:

Ønsker forslag til sommerklokke i sub 10k-sjiktet (brukt) som jeg fortrinnsvis kan selge til selvkost etter et par måneder!

Jeg bruker denne tråden til å be om råd, jeg!

Jeg vil ha sommerklokke, men jeg VET at jeg vil at den nye Oris-diveren skal få den plassen i boksen på sikt. Dessverre kommer ikke den før ganske sent på sommern, så noe må man jo ha.

Derfor:

Ønsker forslag til sommerklokke i sub 10k-sjiktet (brukt) som jeg fortrinnsvis kan selge til selvkost etter et par måneder!

Helson Shark Diver Bronze?

Solgte denne for en stund tilbake og angret bittert.. Det var den perfekte sommerklokka :( Men etter en melding fra kjøperen i går, ser det ut til at den kommer tilbake akkurat i tide til sommerstart:cool:

image_zpsc42bd1a9.jpg

Bestilte i utgangspunktet denne i bronse i november, men fant ut at jeg heller ville ha noe tilsvarende den på bildet. Blir med oransje Isofrane isteden for mesh, og med konveks safir. Blir anslagsvis levert i juni

HELBERG%2BCH8%2Bcollection%2B01.jpg

Sommerklokken er på plass - nå kan sommeren komme!

Savnet etter den forrige AT-en ble så stort, at jeg måtte ha en ny, denne gang en IW3290.

IW3290.jpg