Patek Philippe-tråden

Aquanaut - bærer den stort?

Noen vet hvordan en Aquanaut 5065/1A bærer på armen?

Den er 38 mm - føles den stor eller liten på hånda?

Jeg har lite håndledd, så for meg er 40mm perfekt.

5167 bærer helt perfekt for meg. Hva sier du om 5165 @Solli ? Sikkert perfekt den også:)

Redigert av en moderator:
Ingen som kan har noen innspill?

Vel, til å være drøyt 190 og veie drøyt 90 kg så har jeg smale håndledd. 5165 funker allikevel som bare det.

Ingen grunn til å bekymre seg; om du er vant til større klokker prøv den et par timer først - sitter som et skudd!

@Klokkesamler
Jeg er tidligere eier til den Aquanauten som Solli eier nå. Jeg har bredere håndledd en Solli og synes størrelsen er svært så passende.
I tillegg så er skiva mer "korrekt" når du sammenlikner den med storebror på 40mm - proporsjonene er bedre på 38mm. Når man se de ved siden av hverandre så blir 40mm-utgaven "dratt utover" i forhold til 38mm.

Hvis du har muligheten til å få en til en fornuftig pris - go for it:cool:

@Klokkesamler
Jeg er tidligere eier til den Aquanauten som Solli eier nå. Jeg har bredere håndledd en Solli og synes størrelsen er svært så passende.
I tillegg så er skiva mer "korrekt" når du sammenlikner den med storebror på 40mm - proporsjonene er bedre på 38mm. Når man se de ved siden av hverandre så blir 40mm-utgaven "dratt utover" i forhold til 38mm.

Hvis du har muligheten til å få en til en fornuftig pris - go for it:cool:

Er ikke problemet med den forrige utgaven at datovinduet ser helt vekkistan ut ved siden av kl 3? Pluselig står det "315" (den 15. i en mnd) der... Altså, ja man kan se at det ene er et datovindu osv - men det ser jo veldig rart ut da...

Kim!

Er ikke problemet med den forrige utgaven at datovinduet ser helt vekkistan ut ved siden av kl 3? Pluselig står det "315" (den 15. i en mnd) der... Altså, ja man kan se at det ene er et datovindu osv - men det ser jo veldig rart ut da...

Kim!

Når man ser den "live" så er det ikke noe man tenker særlig over egentlig @KimS

Kim!
Litt usikker på hva du mener @KimS

Her er bilde av min gamle:

DSC01456.jpg
[/URL][/IMG]

Ha-ha;)

Ser nå at vi diskuterer forskjellige versjoner:eek:

Altså, den gamle min er 38mm og heter 5165
Den @Klokkesamler spør om er 5065 - og det er den @KimS har på nederste fotografi.

....og den har utfordringen med datoen...

Takk for gode innspill. Ser at det kan være litt irriterende med datovinduet, men jeg tror det skal gå greit.

Hva mener dere vil være en god pris?