Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Norges stafettgull akkurat nå. Niklas Dyrhaug, Didrik Tønseth, Anders Gløersen og Petter Northug. Helter! :D

For en vill spurt på slutten av Northug! Puls i 160 minst nå haha :D

God match på jobbintervju. CV'en min matcher det potensiell arbeidsgiver mangler, intervjuer så fornøyd at han sier i klartekst etter 30 minutter at kompetanse og person er riktig ! For min del er arbeidsgiver "riktig".

Håper det fortsetter i samme spor med 2.gangs intervju etc. Godt å få prate direkte med avdelingsleder/fagpersoner, og slippe jåleintervjuene hos HR.

Universitetets "økonomiske eksperimenter". 530kr ekstra på helgens ølbudsjet for 45 minutters lek og moro skal man ikke klage over.

Har en fantastisk kollega som pleier å legge alle klokkerelaterte artikler fra Financial Times i posthyllen min på jobben. Når vi fløy til London på søndag hadde han med seg modern arts-bilaget, slik at jeg kunne kose meg med "haute horlogerie" under flyturen :)

20150301_184943_zpseto85fpy.jpg

Svak krone gjør at aksjesalg notert i britiske pund endelig er gunstig. :) NOK/GBP 11.90.

Jeg som trodde USD var dyrt, måtte oppdatere en kostnadsmatrise på jobb her om dagen og ble overrasket over hvor fort margiene forsvinner når valutaen svinger som den gjør.

"Å knuse fienden, se ham drevet foran deg, mens du hører kvinnenes klagerop" - Conan

Jeg som trodde USD var dyrt, måtte oppdatere en kostnadsmatrise på jobb her om dagen og ble overrasket over hvor fort margiene forsvinner når valutaen svinger som den gjør.

2 års prosjekt priset i GPB med fast pris gitt for 9 måneder siden - det er dyrt det! Klokkebudsjettet lider:(

Edit: at dette ble post 666 (lucifer) var sikkert ikke tilfeldig :(

Redigert: