Klokkespotting

Har ikke alle sett den serien??! Ingen av hannkjønn med respekt for seg selv har latt Entourage forbi usett.

Også fin kommentar fra Billy Walsh da alle ble tilbudt Rolex i gave. (fritt etter hukommelsen):"My parents gave me a gold Rolex after graduation, but that Patek Philippe you are rocking....."

Kongeserie!

Redigert:
Jeg har sett én eller to episoder og synes den var helt uinteressant.

Hehe, alle kan ikke like alt! Men serien er i alle fall etter min mening helt fantastisk, og Ari Gold er toppen av kransekaka
[video=youtube;bzFQrZxGROU]https://www.youtube.com/watch?v=bzFQrZxGROU&spfreload=10[/video]

Rolex 1680 spottet på Widerøe- kaptein. Ekstra gøy at han kjøpte den ny, og var klar over hva han hadde på håndleddet.

Om du ser serien (anbefales) prates det en del om den klokken.

Har sett alle sesongene (to ganger), men det er såpass lenge siden at det var før klokkeinteressen tok til. Men, å se det for en tredje gang innen filmen har premiere er jo ingen dum idé. Etter videoen over er det vel egentlig ingen tvil om at jeg må gjennom alt på nytt.

Richard Mille på Peter Stordalen i helgens VG. Noen som finner riktig modell betegnelse?

Jon Almaas dukket opp i IG-feeden min (i et bilde fra Anne Rimmen :) ) med en Sub på armen. Ser ut som en 14060(m). Han har jo vist seg med en Omega Speedmaster som tidligere spottet her inne...mannen er utvilsomt klokkeinteressert :)

10903567_2026276987511216_155988453_n.jpg

Møtte en hyggelig klokkeentusiast i Genève i dag. Hun hadde på seg den nye Portugieser Perpetual Calendar med blå skive.