Da er 2014 historie. Hva skjedde i klokkeboksen deres i løpet av året? Pøs på med bilder.
For min del startet og endte beholdningen med fem klokker. Fire overlevde hele året og er forhåpentligvis med gjennom 2015 også.
Fra inngående beholdning gikk en ut
Speedy Pro Gemini IV. En fantastisk klokke jeg ikke helt klarte å venne meg til.
Inn og ut i løpet av året gikk disse:
AP 15300. Klassiker, men jeg liker 15400 bedre
Deretter kom og gikk en AP ROO Diver. Badass så det holder og alt for stor for meg.
I bytte kom en Pam 312. Fremdeles for stort.
En kort periode var nok en Speedy innom, Apollo 11. Klarte ikke å venne meg til panda dial denne gangen heller.
Siste klokke som gikk inn og ut i løpet av året var en Omega PO. Impulskjøp.
Inn:
2014 ble året da grailen endelig kom i hus. PP 5711. Ytterligere beskrivelse er overflødig
For min del startet og endte beholdningen med fem klokker. Fire overlevde hele året og er forhåpentligvis med gjennom 2015 også.
Fra inngående beholdning gikk en ut
Speedy Pro Gemini IV. En fantastisk klokke jeg ikke helt klarte å venne meg til.

Inn og ut i løpet av året gikk disse:
AP 15300. Klassiker, men jeg liker 15400 bedre

Deretter kom og gikk en AP ROO Diver. Badass så det holder og alt for stor for meg.

I bytte kom en Pam 312. Fremdeles for stort.

En kort periode var nok en Speedy innom, Apollo 11. Klarte ikke å venne meg til panda dial denne gangen heller.

Siste klokke som gikk inn og ut i løpet av året var en Omega PO. Impulskjøp.

Inn:
2014 ble året da grailen endelig kom i hus. PP 5711. Ytterligere beskrivelse er overflødig