Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Når du har hele (lille)kinosalen for deg selv og madammen.
 
Redigert:
Når de tre damene med kjempebryster og mange undertøysbilder som fulgte meg på Instagram viser seg å ha vært falske profiler som nå er fjernet etter Instagrams store oppryddingsjobb, og jeg dermed har fått en forklaring på hvorfor mine gjentatte forslag om mikro-GTG har forblitt ubesvarte.
 
Registrerer at flere brukere her inne har mistet mange følgere.

Får de tilbake pengene sine da?
 
Å plutselig bli oppringt med et jobbtilbud til en jobb man aldri har søkt på (i en bransje man knapt har tenkt på)! Nesten så man føler seg litt smigret :mrgreen:
 
Redigert:
Beware - i disse tider sitter det såkalte "hodejegere" som sliter big time. Ikke bli smigret uten innhold. :)
 
Beware - i disse tider sitter det såkalte "hodejegere" som sliter big time. Ikke bli smigret uten innhold. :)

Hehe, kjenner nok vedkommende fra tidligere, så hodejeger er det nok ikke. Er i all hovedsak bare hyggelig for en student å bli tenkt på når noen skal ansettes. Jobber vokser jo ikke på trær for studenter (eller så mange andre) for tiden, så det å bli tilbud noe som på mange måter er mer krevende og ikke minst relevant til utdanningen min enn mange tidligere jobber må man kunne være fornøyd med :) @Loevhagen
 
Redigert av en moderator:
Uforskammet flashing av Speedmaster på NRK2 , Apollo 13. Nesten så jeg angrer på at jeg solgte min..
 
Goat Simulator.

Goat Simulator????

Have you heard the story of the man who was visiting the spiritual congress?

He went into a tent and there was a man standing on the stage and talking.
"Have some of you ever had sex with a ghost?" he asked the audience.
Our man raised his hand....
"Oh, you", the man on the stage yelled, "Come up to the stage".
"Please share your experience with all of us! How was it to have sex with a ghost?".

"Oh, sorry", said our man, "I thought you said, a goat...."

-----------
Then back to my worries, @HadronCollider.....
You mentioned "Goat Simulator" in this thread? Can you pleas explain? No, please don't...!!!

(Ha en fin jul & og jeg håper du tar spøken!!!)

8-D
 
Redigert av en moderator:
Beware - i disse tider sitter det såkalte "hodejegere" som sliter big time. Ikke bli smigret uten innhold. :)

Det er veldig "populært" å grave frem 3-4stk som i utgangspunktet er uinteressante slik at den ene kandidaten som er innafor ser mye bedre ut. I tillegg har hodejegeren da gjort en god jobb siden han har funnet flere kandidater.
 
Spitfire!

Det er herlig å stå opp tidlig om morgenen, sette seg ned i en god stol med nytraktet kaffe.

Deretter blar man opp Spitfire Saga V som jeg fikk til jul!

8-D
 
At jeg får sove til jeg våkner, får frokost på senga av kona og junior på 4 som samtidig synger bursdagssanger, og overleverer en pen innpakket gave som skal leses i kveld ("Nesten Velkledd").
 
At jeg fikk fruen til å forstå at junior er sliten er lange besøk, og kveldens besøk hos svigers må kuttes ned til ett minimum!
 
At jeg fikk fruen til å forstå at junior er sliten er lange besøk, og kveldens besøk hos svigers må kuttes ned til ett minimum!

@adio - tips mottages med takk. Kjørte fra Hemsedal og rett i (for all del hyggelig) middagselskap og nå 22:20 kunde godt både jeg og 2.5-åring å+ 4-åringen tenkt oss hjem i seng. :)
 
Redigert av en moderator:
Enklere når du har en som er 9 uker gammel.. Da smelter mor for alt.

"Din sønn er sliten nå, vi må tenke på han. Nå kutter vi ned i antall timer på besøk"....."JA, helt enig. Stakkars gutten min.. ååhhhhhh... *grine litt*"
 
At jeg kunne le godt av en sååå dårlig film som "The Interview". Visste ikke at så barnslig humor fortsatt hadde en innvirkning på meg. Boys will always be boys...;)
 
Når utenlandske frisører spør "Ojenbryn?" og jeg kan si "Ja takk" - og vips er alt justert. Det rare er at det kun er utenlandske frisører som spør og aldri noen norske.
 
Redigert: