Vært ute å kjøpt juletre. O' for en fryd å handle juletre i +7 grader og pøsregn. Ungene satt i bilen mens pappa surra det forskremte treet til taket. Gamle dager med snø; kom tilbake.
Plasttre neste?
Søvnløshet.
Ligget våken siden 00:00, og skal opp om to og en halv time. Snuskutt gjør rare ting med kroppen.
Folk/damer som ikke kommer når de sier at de skal komme, men er 10-15 minutter forsinket !! Særlig når jeg selv sørger for å komme 5-10 minutter før avtalt tidspunkt, for å være sikker på å komme i tide.
Hadde avtale om å kjøpe et ur som var avertert til god pris på Finn.no. Stor pågang etc men han skulle holde avtalen siden jeg var først.
Får så en melding rett etter arbeid at da han kom hjem så stod det en kar på døra og ga ham en ekstra god pris...
Burde kanskje ikke forventet mer av Finn, men kjedelig at jeg nå har en stabel med femhundrelapper. ..
Omega 50th anniversary @kasmir?![]()
Lyn og torden som gjør at helikopterene blir utsatt. Er ikke jeg på land innen 3timer så må jeg overnatte i Bergen uten betaling.
De kansellerte like godt hele dri**en. Jaja, da får jeg i alle fall betalt for natta.