Den kommer visstnok igjen som retroutgave med Tritium og i fargen "Coke" (dvs. RO og NR).
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 12.470 24. okt. 2014 #1 Den kommer visstnok igjen som retroutgave med Tritium og i fargen "Coke" (dvs. RO og NR).
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.593 Sted Oslo 24. okt. 2014 #2 Loevhagen skrev: Den kommer visstnok igjen som retroutgave med Tritium og i fargen "Coke" (dvs. RO og NR). Klikk for å utvide... Tritium i 2015 hos Rolex. Tvilsomt.....
Loevhagen skrev: Den kommer visstnok igjen som retroutgave med Tritium og i fargen "Coke" (dvs. RO og NR). Klikk for å utvide... Tritium i 2015 hos Rolex. Tvilsomt.....
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 12.470 24. okt. 2014 #3 Edzilla skrev: Tritium i 2015 hos Rolex. Tvilsomt..... Klikk for å utvide... Enig at det er tvilsomt. Men, det hadde jo vært kult da med litt retro. Ikke alle kan digge helgull Super Luminova. Aluminiuminsert supplert med retro tritium er noe jeg ville likt fremfor enda mer "bubbles & sparkles". Sikkert bare meg som har blitt mer konservativ.
Edzilla skrev: Tritium i 2015 hos Rolex. Tvilsomt..... Klikk for å utvide... Enig at det er tvilsomt. Men, det hadde jo vært kult da med litt retro. Ikke alle kan digge helgull Super Luminova. Aluminiuminsert supplert med retro tritium er noe jeg ville likt fremfor enda mer "bubbles & sparkles". Sikkert bare meg som har blitt mer konservativ.
Bilanz Medlem 20. okt. 2010 Innlegg 506 Sted Asker 24. okt. 2014 #4 Hvorfor ikke flytte denne denne ned til Basel 2015 tråden? On second thoughts greit slippe Rolex fokuset Redigert: 24. okt. 2014
Hvorfor ikke flytte denne denne ned til Basel 2015 tråden? On second thoughts greit slippe Rolex fokuset
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 12.470 24. okt. 2014 #5 Bilanz skrev: Hvorfor ikke flytte denne denne ned til Basel 2015 tråden? On second thoughts greit slippe Rolex fokuset Klikk for å utvide... Ha, ha - hvorfor leser du underkategorien (sitat starter) "Rolex og Tudor" (sitat slutter) hvis du ikke vil lese om Rolex - og det fokuset det merket eventuelt har? Dagens beste balanserte innspill.
Bilanz skrev: Hvorfor ikke flytte denne denne ned til Basel 2015 tråden? On second thoughts greit slippe Rolex fokuset Klikk for å utvide... Ha, ha - hvorfor leser du underkategorien (sitat starter) "Rolex og Tudor" (sitat slutter) hvis du ikke vil lese om Rolex - og det fokuset det merket eventuelt har? Dagens beste balanserte innspill.