IMHO A5 fortjener bensinmotoren, skal du ha diesel i A5 er det bare 3.0 TDI som gjelder. Ja, et annet prisleie, men dette er jo TS
En skikkelig BMW bør ha en rekkesekser en min mening.
Antar du har en bmw med bensinsekser, @Edzilla. Kan jeg spørre om type?
Selv har vi en dieselsekser i vår x5, og den er helt herlig. Men så er det jo et lokomotiv vi har da
Tilbake til trådstarter, jeg synes a5-en kler treliter og quattro godt. Om budsjettet ikke tillater det ville jeg nok også gått for 2.0 tfsi. Eller strukket budsjettet litt og kjøpt en bmw 420 grand coupe med x-drive - den er fin, den![]()
Du tar nok feil av meg @sjuli_123
Kjører selv en bil med en rekkefirer. Å kommer nok til å gjøre det i en god stund til.
Men jeg er fra en bilgal familie som både har hatt flat-twin, flat-four, flat-six, rekkefirer, rekkesekser, V4-, V6,- V8- V10- og V12-motorer.
Å skulle jeg i dag ha byttet ut den lille hissige rekkefireren med noe fra Bayerische Motoren Werke AG, så hadde det blitt en 435i. 2,979cc, 306hk (225kw) / 5,800–6,00 rpm, Maks. dreiemoment (Nm) ved o/min 400 / 1,200–5,000
Fargen må være Alpinahvit (dessverre leveres den bare i mineralhvit metalilc), og felgene er selvfølgelig smidde tredelte BBS LM Motorsportfelger med bred kant.
![]()
![]()
![]()
![]()