Lampetråden

Noen andre komplikasjoner jeg bør se etter for å ha the shit av the shit?

jepp en tur ut til øyene helt ytterst i lofoten dær rorbuene e festa med stålvaier til vår moder jord, måler vinstyrken i korr mye lysekrona svaier i stua. whesky e min venn nu, så du må muligens se det selv,etcetaera etcetera

men ta deg faen på att det e sant. :cool:

Drar opp denne fra glemselen.
Her man vet alt:
Skal ha en PH5 og en Oslo-lampe (og muligens en snowball) hvor får jeg tak i dette billigst? (Gjerne på nett)

Gira på Oslo selv. Om vi får rabatt ved å slå oss sammen og kjøpe flere, si ifra alle som vil ha da?

Så et dansk program på tv forleden, om en som drev å samlet på lamper... hva pokkern het det igjen da?

@schmelck syns disse er likt priset overalt, men kjøper du dem på illums får du 10% tilbake i form av en gavesjekk som kan brukes der.

Redigert av en moderator:
@Havvo haha! etter å ha lest dresstråden, interiør og oppussingtråden, skotråden, støvletråden og nå lampetråden har jeg brukt så mye penger at det ikke blir pp noen år eller ti. :)

Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: tidsmarskin
[video=youtube;Ld35lMnFQ10]https://www.youtube.com/watch?v=Ld35lMnFQ10[/video]

Det var nok "Besat af lamper" eller "Gal etter lamper"' som det het på NRK. Han hadde den nydelige "Trombone" av Fog & Mørup

Gira på Oslo selv. Om vi får rabatt ved å slå oss sammen og kjøpe flere, si ifra alle som vil ha da?

Så et dansk program på tv forleden, om en som drev å samlet på lamper... hva pokkern het det igjen da?

Her i gården står lamper høyt i kurs, fake og homage er heller ikke lov når det gjelder lamper!

47CF2A04-DF6C-4B9E-AA5D-ACDB05760BF9.jpg

8C2EE683-1F93-47BD-A46E-7E837CC971BF.jpg

Dette er riktignok drømmen. Den blir virkelighet når boligen får stor stue :) (Moooi Horse Lamp)
moooi_smoke_chairs1.jpg

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Trodde aldri jeg skulle poste annet enn tøys i denne tråden, jeg tror jeg må ha anlegg for å overta andres fetisjer helt ukritisk.

Nå vil jeg altså ha en lampe. Skal henge over spisebordet, må være relativt stor da det bare er ett tilkoblingspunkt i taket. Det er så vanvittig mye fælt der ute så gode forslag mottas med takk. :)

Her er et lite utdrag fra min lampesamling. Gamle klassikere

01_296.jpg

02_79.jpg

03_41.jpg

04_31.jpg

05_23.jpg