Dagens klokke

Akkurat inn døra :) Rose gold Bambino, får ikke fram "gull" tonen med crappy mobilen min. Legger i boksen, og tar den fram til dressen på lørdag, alltid like artig å se hvor lang tid kona bruker på å spotte ny klokke. Tror hun klarer denne gangen, har gått med sub'en siden jeg fikk den i våres......[/URL][/IMG]
...og denne gangen trenger du jo ikke lyve heller, hvis hun spør hva den kostet!

Akkurat inn døra :) Rose gold Bambino, får ikke fram "gull" tonen med crappy mobilen min. Legger i boksen, og tar den fram til dressen på lørdag, alltid like artig å se hvor lang tid kona bruker på å spotte ny klokke. Tror hun klarer denne gangen, har gått med sub'en siden jeg fikk den i våres......

2014-08-13112417_zps8ec16c51.jpg
[/URL][/IMG]

Fin klokke. Har den samme. Brukte den til dress i et selskap i helgen og må si det føltes bra. Si ifra hvis du kommer over en rem du synes passer fint, og vil anbefale. @daghoi

Redigert av en moderator:
Er jo tross alt regnvær, skulle bare mangle om man ikke kjører rundt med en dykker stikkende ut av vindu...

Det lå en pakke fra Lervik Ur på pulten min i dag. Hvorfor har jeg ikke gått til anskaffelse av en slik før? #godfølelsepåenonsdag

Hump Day Bubbles. :)

Dessverre ikke champagne, men vanlig vann tilsatt kullsyre. Ikke noe Photoshop - men ordentlige bobler. :mrgreen:

10597415_895569850470299_681712240_n.jpg

Siden jeg byttet klokke da jeg kom hjem fra jobb, tillater jeg meg to bilder. :)

221FC832-CF17-4032-8995-383D6E69C7D5_zpspzcdt4pb.jpg

Gammel Seiko på ny NATO. Tidssonen har gjort meg så forfengelig at jeg (innimellom) matcher klokke og klær. :mrgreen:

"Ny" Black Bay i posten i dag. Av med lenken, og over på NOS Tropic.

A086C3BC-65A3-49A2-A334-B808423ACC0B_zpsab3xqqbp.jpg

Med ny klokke i hus begynner utprøvingen av hvilke reimer som passer klokken. Holder på med det en stund helt til jeg finner noen komboer som funker. Noen ganger (f.eks. med Speedyen) gikk det nesten av seg selv. Andre ganger blir det en del prøving og feiling før jeg klarer å bestemme meg.

I dag er Black Bayen på en gammel ammorem fra Red12, lettere pimpet/modifisert av @Olando.

7E6973F8-E90A-4E34-B872-4AF023977787_zpsezg9cxnz.jpg

I morgen eller overmorgen blir det nok en ny reim, helt til jeg føler at jeg ha funnet de(n) perfekte matchen(e).

Redigert av en moderator: