Vel ambisiøst?

Medlem
13. mai 2012
Innlegg
539
Sted
Oslo
Jeg velger å starte denne unboxing tråden like ambisiøst som mitt siste innkjøp :) Har siklet lenge etter denne, og endelig, etter et par klokkesalg og en liten runde med meg selv "hvor det bare er å prioritere annerledes i noen mnd", slo jeg i går til, overførte penger og nå er den på vei :D

Ta diskusjonen! Hva er på vei inn? :)

 
Redigert:
@ChrisHarberg - vi kan like ting som er på vei i posten :)
Ville dog med fordel ha holdt kollinummer "sladdet" for å forhindre at noe krøll skjer eller den ender i gærne hender.

Håper på en Batman-GMT
 
Redigert av en moderator:
Jeg støtter forslaget om Aquanaut eller Kanskje det er den nydelige VC Overseas som ligger til salgs? :D
 
Nå er det ikke lenge igjen!

Bor utenfor "kjerneområdet", (sukk), men så fort postmannen har vært innom kommer det bilder :)


 
Endelig! Kjenner det kribler i magen :)



Ikke nødvendig med noe kniv her. I got my hands!



wowwowwow



Prix?



Velkjent ytterboks









Her er den! :D



Aaaaahm sunburst dial!



Obligatorisk wristshot




Kribler fortsatt i magen! Nydelig ur, noe mindre enn SubC pga kassa, så jeg må nok bli vandt til det, men alt i alt storfornøyd! :)

Takk til @Havvo for smertefri handel! :)
 
Redigert av en moderator:
Kjempe fin klokke, en drøm for meg. Synes kanskje den er noe liten så jeg vil bsre holde mulighetene åpne :) Skal som sagt gi den en sjangse til å vokse på meg :) Har den på armen nå, og den er lekker. Helt nydelig faktisk! Hadde den bare hatt samme kasse som SubC hadde den aldri forsvunnet.