Ny Diver!

Medlem
31. aug. 2013
Innlegg
918
Sted
Rogaland
Jeg har lenge ønsket meg en sommerklokke/dykkerklokke med _behagelig_ gummi, ikke noe hardt tjafs som ikke engang former seg etter håndleddet. Og selvfølgelig god kvailitet.

Har siklet endel på Breitling SOH med rubber racer (42mm) og eneste som "manglet" på 42mm modellen var datovindu kl 6 i stedet for kl 3. Etter å ha hatt WTB annonse ute i lange tider, fant jeg ut at jeg måtte gå til innkjøp av en ny klokke. Men noen dager før jeg skulle bestille kom jeg tilfeldig over et bilde av denne klokka.

Behagelig gummi (og en svak vanilje-lukt, som skal motvirke svettelukta) datovindu kl 6 og av en klokkeprodusent som er "private".
Klokka er stilrein, og noe jeg liker ved **** er at de bygger sitt eget, ikke noe homage preg

Jeg hogga til med en gang!

Etter jeg har hatt den på en dag, så må jeg si meg meget fornøyd med klokkekjøpet! Perfekt sommerklokke!

Nå trenger jeg ikke kjøpe klokke før i september :)
Sonens første?
"de andre er verre" sies det, men jeg tror folk lurer på butikken, når jeg står og lukter på klokka...
Jeg lar bildene tale for seg selv....

(Sorry for dårlige iphone -bilder.....men dere vet godt at en ikke har tid til noe annet i en unboxing :D )
H97beCd.jpg


E6bLuoP.jpg


TmDAhWN.jpg


Svart og rød boks?
DjOVxIF.jpg


BDGKnbg.jpg


LbuUYO9.jpg


BOX-fresh!
ruVnCZB.jpg


DaPcro8.jpg


sn38sE6.jpg


GHaFq1K.jpg


lA8REJR.jpg


Der røyk jomfrudommen!
Ti2Tvrv.jpg
 
hva? bare 300m??

Neida, fet klokke. Oris har mye bra klokker som tilsynelatende er ganske store, men grunnet vinklingen på lugsa sitter som skudd. Gratulerer med kjempefin sommer-diver.

PS. vil gjerne se denne live, har gode erfaringer med Oris!
 
Gratulerer med ny diver!! :)

Meeen..Den vaniljelukta er visstnok naturlig i "skikkelig" gummi. Og skal visstnok ikke være noe som er lagt til i produksjonen.

Har samme saken til min Marathon GSAR. Ble en smule overrasket over lukta av den gummi-strap'en, siden jeg aldri en gang hadde hørt om vaniljeluktende klokkeremmer før :)
 
Takk for alle tilbakemeldinger!



Veldig tøff klokke, gratulerer så mye! Fikk prøvd Oris Depth Gauge i går og den var også rå..

Hadde den bare vært mindre..... Ble den ikke veldig stor ?

hva? bare 300m??

Neida, fet klokke. Oris har mye bra klokker som tilsynelatende er ganske store, men grunnet vinklingen på lugsa sitter som skudd. Gratulerer med kjempefin sommer-diver.

PS. vil gjerne se denne live, har gode erfaringer med Oris!

Jeg er hjemme i 3 uker til, så si ifra en dag, så kan vi ta en øl/kaffe etc.

Utrolig kul! Har selv vurdert denne ;) Er reima behagelig?

Ja, absolutt!