Dobbel unboxing :D

Gratulerer så mye Jayeff, "you'r on a Rolex roll"!!
Ser frem til et familie bilde, har sett den nye grønne sub'en i butikkvinduet.Den er nydelig!
 
Familiebilde kommer :) Skal bare hente "søskenbarnet" i Oslo i morgen først :)
 
Jayeff,

Jeg vet ikke hva jeg skal si.... dette er helt utrolig. På kort tid har du bygget opp en av de mest respektable samlingene her på asylet.
Kan tenke meg at du må stå opp en time tidligere enn vanlig for å bestemme hvilken klokke som skal på armen... Eller kanskje du tar en på armen og to til i en travel case med på jobben for å sirkulere???

Gratulerer så mye.... når du får hentet pepsi'n så må du få tatt et familiebilde!!!
 
Det ble ikke Pepsi likevel. Den var slipt nesten i fillebiter. Ujevn sliping var det også, hvor den ene lugsen var smalere enn de andre... Så, da blir det mest sannsynlig Yacht-Master på meg :) Venter i spenning!
 
Det ble ikke Pepsi likevel. Den var slipt nesten i fillebiter. Ujevn sliping var det også, hvor den ene lugsen var smalere enn de andre... Så, da blir det mest sannsynlig Yacht-Master på meg :) Venter i spenning!

Spennende:) Stål/platina 40mm?
Vi trenger et eksemplar her:)
 
Goddammit...!
Har vært uten internett i noen dager, så jeg fant ikke denne tråden før nå.
Jeezuzkraist. Litt av en samling du har fått deg.

Grattis med to überfete klokker.:D
 
Goddammit...!
Har vært uten internett i noen dager, så jeg fant ikke denne tråden før nå.
Jeezuzkraist. Litt av en samling du har fått deg.

Grattis med to überfete klokker.:D

Takk til Olemol og UJU :)

Sitter akkurat nå og venter på postmannen og den foreløpig siste investeringen :)
 
Spennende! Er nok fler enn meg som gleder seg:)

Ja, i hvert fall jeg :p

Men, det later til at postmannen har bestemt at jeg bor i et så grisgrendt strøk at jeg ikke fortjener å motta pakken før nærmere kl. 16. Sist jeg fikk pakke over natten kom den 07.50, så jeg synes det er dårlig gjort å la meg vente så lenge...
 
Høres ut som dette blir en lang dag. Jonny som har sendt deg post?
 
Høres ut som dette blir en lang dag. Jonny som har sendt deg post?

Jepp! Og jeg som har droppet forelesning på skolen i dag for å vente på pakke...

Redigert: Jonny hadde skrevet feil postnummer og pakken er derfor blitt sendt feil. Får den ikke før rundt kl. 15 :(