Er ikke uenig. Men heller ikke enig.
Som alt annet vi diskuterer @Edzilla. Enten det er datoplassering på skiven, vin, øl, politikk, damer, biler osv osv
Redigert av en moderator:
Som alt annet vi diskuterer @Edzilla. Enten det er datoplassering på skiven, vin, øl, politikk, damer, biler osv osv![]()
For meg er det blitt et "moteur" i øvre prisklasse. En Louis Vuitton-klokke...![]()
100 % uenig. Hører gjerne hvor ideen om TAG Heuer som et "moteur" kommer fra. For meg er det litt som å høre noen si at 2+2 er 5
Det er naturligvis ikke helt korrekt å sette likhetsstrek mellom dagens TAG Heuer og gamle Heuer, men TH er jo langt i fra alene om å ha hatt en historie preget av ups and downs og eierskifter. Autavia, Monaco, Carrera, Monza++
Om vi ser på den store nyheten fra årets Baselworld er det vel ikke akkurat så mye som skriker "moteur" her?
Introducing the Best (Looking) TAG Heuer Carrera Ever « On The Dash
I min bransje forerer det av TH. Og de er kjøpt utelukkende på grunn av mote. Og desverre er det det vi daglig møter - som gir oss de synene vi har på ting....![]()
Hvordan påvirkes ditt syn på rolex ved 95% de som bruker det merket har kjøpte det kun pga status og "mote", gjør det rolex til et motemerke? Samme kan vel sies om omega og fleste andre merker som er allment tilgjengelige.
TAG var veldig uheldige med lanseringen av 1887 og hele håndteringen av den saken. Er nok dessverre et eksempel på når markedsføringsavdelingen får litt for mye makt.
IMHO får TAG urettferdig mye pepper her inne![]()
De henvender seg til den ikke-klokkeinteresserte delen av befolkningen ved å fremstå som moteriktig og "avantgarde".