Skulle jeg kun ha beholdt EN klokke....![]()
Hvis det tar 14 måneder å montere uret - som artikkelen sier (at Omega sier) - så må 30K være et røverkjøp.
Det blir mer og mer tydelig for meg at jeg MÅ HA en Speedy så snart klokkekontoen tillater det.
Er det noen med tynne håndledd (rundt 16 cm) som kan bekrefte/avkrefte at den ikke blir altfor stor? Jeg har vurdert "reduced" også men jeg har absolutt mest lyst på "originalen".
Det blir mer og mer tydelig for meg at jeg MÅ HA en Speedy så snart klokkekontoen tillater det.
Er det noen med tynne håndledd (rundt 16 cm) som kan bekrefte/avkrefte at den ikke blir altfor stor? Jeg har vurdert "reduced" også men jeg har absolutt mest lyst på "originalen".

Takk for bildene @Tetragrammaton; dette fungerer fint! Da sitter den trygt på toppen av ønskelisten@Auto Winder
Slik ser en 3573.50.00 ut på 16cm håndledd. Jeg opplever den ikke som (for) stor, men andres øyne opplever ting annerledes.
![]()