Gjett hvilket ur dette er...

Morsom tråd, fikk øynene opp for Sinn 6100 Regulateur :) Gikk på med en smell , trodde det var en iwc ved på første bildet fra siden

I'd either buy the Sinn as an everyday watch or the IWC as a pampered weekend special.

..hadde desverre bare på meg en klokke idag (!) så da håper jeg noen andre tar over stafettpinnen ? ;)

..hadde desverre bare på meg en klokke idag (!) så da håper jeg noen andre tar over stafettpinnen ? ;)

Vel siden jeg nå likevel sitter her, og har bilde(r) for hånd legger jeg ut en ny gåte.
Den er nok litt vanskeligere enn den forrige jeg hadde (mitt bilde dette også, for ordens skyld....og en har sett glimt av den på forumet før)

5004072278_7a2ac68a76_z.jpg

Takker ;) Har den ikke selv, men har jo sett bilder av ditt eksemplar på forumet her noen ganger..så tok den på kasseutformelsen samt låsen på lenken!

Hva med denne? Ikke verdens beste bilde fra en Iphone, men siden jeg klarte Orienten får jeg vel bidra med et bilde og kanskje en utfordering? ;)

bilde.jpg

..hmmm..jeg ville tippet en Sinn U1-U2, men det er noe med bezel'en som ikke stemmer...eller Glapagos'en (IWC), men remmen er isåfall ikke original...får tenke mer, er jeg helt på jordet ?

Du har nok ikke truffet riktig jordet enda i alle fall ;)
Men sier ikke så mye mer enda, enn at alt på klokken er orginalt!