Intim GTG med god drikke, klokker og poker

Medlem
3. feb. 2013
Sted
Lillestrøm
Hei alle sammen.

Vi ønsker denne gangen å få til en liten klokkesamling der klokker, hygge og godt drikke er hovedformålet. Vi tenkte å dra i gang et pokerlag i denne sammenhengen.

For alle som er interessert i dette ber jeg dere legge igjen en kommentar under.

NB: dette er for alle som kan poker, og som er medlem på sonen. Eneste krav er at det blir medbringet noe godt å drikke og selfølgelig minimum ett ur.

Det kommer til å bli ett tak på 8 personer.

For dere som er urolige for lovbrudd, så holder vi oss innenfor og følger lotterilovens bestemmelse § 5, bokstav a.

§ 5.Lotteriers formål
Lotteri kan bare avholdes til inntekt for et humanitært eller samfunnsnyttig formål.
Første ledd gjelder likevel ikke for:
a) lotteri i møter hvor allmennheten ikke har adgang, når lotteriet ikke er hovedhensikten med møtet.

Vi kommer til å holde hus sentralt i Oslo(Frogner.)

Når det har blitt registrert nok interesse vil jeg sende en melding til de som har meldt seg.

Bra tiltak! :D

Jeg er interessert, med forbehold om at datoen passer naturligvis.

Melder min interesse med forbehold om dato.

Spiller dog helst vri-åtter :)

Dette hørtes hyggelig, men veldig kostbart ut;) Er ikke initiativtager en tidligere profesjonell pokerspiller?;)

Meget god idé må jeg si:) Er gjerne med dersom det blir plass, og med forbehold at dato passer.

Dette hørtes hyggelig, men veldig kostbart ut;) Er ikke initiativtager en tidligere profesjonell pokerspiller?;)

Jeg har spilt litt før, det er riktig :)

Nå har vi fått en del interessenter, så nå skal jeg ta en prat med fruen, så skal vi se hva vi kan komme med av datoer :)