Nurk-møte på mandag, 24. februar kl 19-21 - hvordan lage flotte remmer?

Under radaren

Støttemedlem
Medlem
26. feb. 2008
Sted
Oslo
Kjære klokkevenner !

Velkommen til møte: Mandag 24. februar kl 19.00 i Bygdø Alle 60, i møbelforretningen "Sørensen & Østvingen AS".

@FnuSnu99 viser hvordan man lager/ syr klokkeremmer selv. Han har laget mange flotte remmer, og har sikkert noen for salg også.

Ut over det, vil det vil være gode muligheter til å se, vise, beundre, klå, kjøpe og selge klokker.

Ta med venner og kjente, og ikke minst klokker.

Entre kr 50,- dekker husleie og kaffe. Håper mange av dere har muligheter til å komme. Alle er velkomne !

Med vennlig hilsen
NURK

Roger og Dag, tlf 90 56 78 91

Redigert av en moderator:
Jeg er jo da programmforpliktet til å stille ...så ja, jeg kommer;) Blir jo og andre ting å se på og snakke om enn KUN remmer da, selvfølgelig:mrgreen:

Har en intensjon om å gjøre mitt beste for å gjøre dette til mitt første NURK oppmøte. (Snakk om å ta forbehold)

Om det er noen som har noen spessielle ønsker for en rem, og har planer om å være der, bare send meg en PM, så kanskje jeg kan lage remmen til deg der og da;)
Hvis ikke så har jeg mer enn nok med bestillinger fra før, så remmer vil bli klemt ut (rekker i allefall en, kanskje to på tilmålt tid) Og tenkte også vise eksempler på litt forskjellige fremgangsmåter, utstyr osv.