Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jentene overfor meg på lesesalen som tror de er musestille når de hvisker, men som forstyrrer alle rundt seg..

beste løsning:
Fang opp litt om hva de snakker om. Bryt deretter inn med noen som "... Nei, det er ikke helt riktig. Det er en bedre løsning å...."

Det virker!

:cool:

Har ikke NRK flere kanaler? Var ikke noe av fordelene at de kunne tilby flere ulike programmer til lytterne?

Hva i f er da hensikten med å sende samme sports sending i alle / flere kanaler??

8-|

beste løsning:
Fang opp litt om hva de snakker om. Bryt deretter inn med noen som "... Nei, det er ikke helt riktig. Det er en bedre løsning å...."

Det virker!

Hvis du er veldig irritert, kan du bryte inn i samtalen ved å si sånn passe halvhøyt noe sånt som: "Hva, SA han virkelig at du var dårlig i senga? Det er drøyt uhøflig. Håper forresten du insisterte på kondom, har hørt han har vært borti litt av hvert, og pleier å droppe den. Unnskyld at jeg avbryter, det er ikke meningen å sniklytte, men det er tross alt umulig å høre at dere hvisker på en lesesal som ellers er helt stille."
Dette selvfølgelig helt uavhengig av hva de egentlig prater om. Hvis du dropper siste setningen øker sjansene for at folk tar deg på alvor, men da blir det samtidig mer ondskapsfullt.

Hvis du er veldig irritert, kan du bryte inn i samtalen ved å si sånn passe halvhøyt noe sånt som: "Hva, SA han virkelig at du var dårlig i senga? Det er drøyt uhøflig. Håper forresten du insisterte på kondom, har hørt han har vært borti litt av hvert, og pleier å droppe den. Unnskyld at jeg avbryter, det er ikke meningen å sniklytte, men det er tross alt umulig å høre at dere hvisker på en lesesal som ellers er helt stille."
Dette selvfølgelig helt uavhengig av hva de egentlig prater om. Hvis du dropper siste setningen øker sjansene for at folk tar deg på alvor, men da blir det samtidig mer ondskapsfullt.

Helt konge!
Jeg husker Eddy Murphy hadde en liknende da han ikke fikk slippe inn for å prate med en inne på en restaurant. Han ba Hovmesteren om å overbringe en beskjed; ".. Jeg har vært inne og tatt HIV test, og den var positiv. Han bør nok ta en test han også...."

Mange gode ideer du kan bruke nå!

kan jeg gjette på hvor du setter deg i morgen?

8-D

Hrrmmmff!
Jeg ser at ene skvettlappen på min 2002 Camry begynner å løsne. Derfor trenger jeg en ny.
Da dette er en litt uvanlig bil, var det ikke så greit å få tak i slike deler...

Fra USA var det ikke noe problem! Dette er USA sin vanligste bil, så to skvettlapper koster 28 Dollar! WOW! 8-D

Frakt; 130 dollar!

Nå kontakter jeg Toyota Norge. De har i alle fall.

At jeg atter en gang blir rævp**t av Agria Dyreforsikring! De har en økning i forsikringspremie på mellom 27 og 32% i året. Ingen annen forsikring jeg innehar, har i nærheten av en slik økning. Det koster mer å forsikre bikkja enn bilen, og han er frisk som faen. Dette kommer selvfølgelig sammen med årsavgift, bilforsikring, kommunale avgifter. At kompressoren til luftfjæringen på bilen tok kvelden i dag, gjør at det ikke blir noe Rolex igjen på noen måneder.
Sånn, da har jeg fått letta på trykket også, ikke bare bilen :)

Sykt barn som har skriki hele natta (og dagen) hele helgen. Og jeg var stuck i huset med både mora og sneipen. Blir deilig med jobb i morgen.