Når ting skjer så skjer det fort.. *Unboxed*

Gratulerer. Skikkelig flott sub! Bare å glemme Breitlingen og se fremover ;)

Todda

Takk for det @Todda :)

Ser man det ja! Den ser strøken ut! Misunnelig på den gitt:) Gratulerer!!!

Tusen takk @Genta :) Den er ganske strøken. Den har som sagt noen hairlines i gullet på lenken, men det satser jeg på å polere bort.

Gratulerer med flott sub! Rolex er farlige greier, har du først fått smaken på en begynner du snart å snuse etter atter et tilskudd ;)

Takk skal du ha @sjuli_123! Har nok allerede planer om minst en Rolex til, men det blir nok en god stund til. Neste storkjøp blir Panerai, men det er nok også en stund til :p

Grattis Acnorway! Konge med første Rolexen:) la det bli flere

Tusen takk @Timekeeper :)

Og litt stål ;)

Gratulerer med lekker sub!

Takk skal du ha @Thomas84 :)

Vakkert:)
Grattis!

Takk for det @Mysil :)

Gratulerer med flott tt Sub! Som nevnt tidligere; Denne blir fet til sommeren! :)

Takk for det @crown guard! Vi får kjøre Rolex-samling ved drammenselva ;)

Rivieraen neste... :)

Grattis med tøff og flott Rolex!

Hehe! Takk skal du ha @boenna_69 :)

Gratulerer! Var du oppe på Alnabru og hentet den?

Takk for det @HenrikTA og takk for at du delte erfaringer om selgeren :) Møtte han i byen. Mangler et ledd som skulle være med, men han sa han skulle skaffe et nytt i morgen så jeg håper på det beste :)

Gratulerer med lekker sub! :)

Takk for det @Yallaboy :)

Og jeg som nettopp solgte Rolexen min da!!! :(
Meeen, ryktene skal ha det til at det ikke er lenge til en ny kommer :)

Det høres bra ut at det er nytt på tur inn da @hørven. Er allerede i samtale med @andres om at vi må få til en liten samling i Drammen snart :)

Redigert av en moderator:
Husker bare at han holdt til på et lettere lugubert sted når jeg kjøpte Datejusten av han. Han var iallfall veldig ryddig mot meg, en kunnskapsrik kar med lang erfaring med klokkedealing :)

Gratulerer igjen - klokka ser veldig bra ut!!

Tusen takk @Genta :) Den er ganske strøken. Den har som sagt noen hairlines i gullet på lenken, men det satser jeg på å polere bort.

Jeg ville ikke brukt energi på å polere bort hairlines i midtleddene. Om uke så ser du dem ikke lengre. En uke etter en eventuell polering er det sikkert verre enn det allerede er. Snakker av erfaring:) Vent heller til neste service, så kan du vurdere en lett polering. Overpolerte midtledd på TT-er er noe av det verste jeg ser... Min første klokke med gull var også en TT, savner den:
IS.jpg

Igjen, grattis med en kjempefin Rolex!

Redigert av en moderator: