Thomas84´s horologiske veivalg. *OPPDATERT 1/5-16*

veeery nice ;) Keep it up buddy... (btw, den APen er/var så farlig pen og det samme er Pam´en du sitter med nå også...)

Hehe, bare hyggelig å bruke andres penger @Thomas84:)

Ja, ikke sant! Da sitter plutselig kronene lett:) Jeg er kjempefornøyd med Pam´n, det skal mye til før den går!

Mtp at du ønsker litt større klokker ville jeg helt klart vurdert ymii. Tror den ville kledd deg ;)

YMII er griselekker, bare litt småsketisk til hva jeg skal med pizzasteker-nedtellingen.. Ehh, nå er jeg faktisk ikke så usikker lenger. Kankje jeg må handle inn noen grandis:confused:

veeery nice ;) Keep it up buddy... (btw, den APen er/var så farlig pen og det samme er Pam´en du sitter med nå også...)

Takk, Andreas! Savner AP´n ved noen anledninger, den var jo griselekker, men Paneraien fungerer bedre på meg:)

Redigert av en moderator:
Denne tråden er nå oppdatert, og forhåpentligvis kommer det en oppdatering til om ikke så lenge.
Første posten er oppdatert, så les den:)
Explorern er strøken, men blir kanskje litt snau for meg, så den er til salgs.

• Liker
Reaksjoner: Qwestern og Zawatch
Takk @andres :) Tråden ble litt rotete, og jeg har helt sikkert glemt noen klokker, men vi får se hva som dukker opp i arkivene når jeg får flyttet og kommet meg på track igjen.

Vil ikke at noen skal komme skliende jeg ass, selv Rolex eller ei :) Meget fornøyd med hu jeg har

Er så mye greier med ny kone og nye regler