SIHH 2014: AP Royal Oak Offshore Chronograph 42

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
header1-1050x700.jpg

SIHH 2014: Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph 42 mm - Tidssonen.no - Norges største nettsted om klokker

Live-bilder og presentasjon av de nye AP Royal Oak Offshore Chronograph 42.

Flott rapport, @Juice. Fantastisk at Tidssonen har en egen mann på SIHH.

ROO er egentlig ikke helt min greie, men synes disse var pene. Og den i rødt gull med lenke var helt vill!

Redigert av en moderator:
En fin update på de nye modellene, @Juice! Gleder meg til å prøve dem selv.
Dog synes jeg det er synd ap ikke lanserte roo-modellene med keramisk bezel..

En fin update på de nye modellene, @Juice! Gleder meg til å prøve dem selv.
Dog synes jeg det er synd ap ikke lanserte roo-modellene med keramisk bezel..

Enig, men kanskje de ønsker å holde på med stål litt til. Er jo grisekult. Min favoritt var nok nye safari og den i rose på rem.

Dama holdt på å drepe meg med blikket i dag bare fordi jeg lånte sjokotonaen til hansaeng i dag :p.

Jajaja.....jeg har vært igjennom det samme! Min kone hater gullklokker, spesielt fra Rolex. Men hun har etter hvert gitt opp/akseptert ståa. Det gjelder bare å stå imot :p

.Det har nå gått over 10 år siden den første Royal Oak Offshore så dagens lys i 1993

Det er faktisk 20 år det @Juice.

er den 1993 modellen du tok bilde av en av de første med RO baklokk uten Offshore ?

er kronografen i de nye modellene fortsatt modulbasert eller er kronen og trykknappene på samme linje ?

Det er faktisk 20 år det @Juice.

er den 1993 modellen du tok bilde av en av de første med RO baklokk uten Offshore ?

er kronografen i de nye modellene fortsatt modulbasert eller er kronen og trykknappene på samme linje ?
@lobergen

20 år er selvsagt riktig, har rettet det :)

Modellen jeg fikk se på ble presentert som en 1993-modell, ROO-baklokk og serienummer 982. Mulig dette plasserer den senere enn 1993(?), men vanskelig å si.

De nye modellene har som artikkelen sier cal. 3126 – i farten så mener jeg dette er DD chronomodul og cal. 3120 base.