Edelt metall

YES!!! Denne blir jeg like knesvak av hver gang den unboxes og gledelig at den funnet veien til et godt hjem.
Håper å gleder meg til å få klådd på en slik i levende live om ikke alt for lenge.

Grattis med nytt!

Der var den ja:) Gratulera med flott LLD.

Denne er så rå! :cool:
Gratulerer så mye!

OJOJ. LLD er rå i gull!

Gull(t) er kult;) RÅ LLD:cool:

Flott klokke og fin unboxing :)

Gratulerer så mye med flott Longines. Og takk for flott unboxing @runes

Grattis med en kjempe pen LLD! fin unboxing også:)

Tusen takk for det. :)

NICE!! Grattis med utrolig pent eksemplar av Legend Diver :)

Men trodde det kun gikk i Rolex om dagen? ;) @runes

@GCSJ - dette er vel mer unntaket som bekrefter regelen. Regner med at hoveddelen av samlingen fortsatt vil være Rolex, men denne var det virkelig verdt å "ofre" en Rolex for. :)

Edelt er herlig. Gratulerer med knalltøff klokke, en fantastisk flott kombo sort/gull. Gratulerer så mye :D

Hvis jeg ikke husker feil, så var det vel du som kjøpte Greg sin? Det var jo den som trigget dette kjøpet. :)

Sweetorama!!! Jeg vurderte denne selv, og var så vidt i kontakt med santos, men fikk aldri ut fingeren.Rosegull er perfekt for denne.klokken, stort grattis :)

Den kikket jeg på med lengsel i blikket. Gratulerer med flott gullklokke.

Todda

Regner med at det var flere som var interessert i denne, så jeg er veldig glad for at jeg klarte å kapre den.

Gratulerer så mye med utrolig flott LLD :)

Grattis med gull :D Digger kombinasjonen mellom rosegull og sorte skiver :)

Gratulerer! Elsker kombinasjonen av gull og vintage vibber!

YES!!! Denne blir jeg like knesvak av hver gang den unboxes og gledelig at den funnet veien til et godt hjem.
Håper å gleder meg til å få klådd på en slik i levende live om ikke alt for lenge.

Grattis med nytt!

Se der ja. Nydelig i gull!!!

Denne er lekker både i stål og gull. Gull er kult. Gratulerer med en heit LLDDRG ;)

Sweet!!
Grattis:)

Tusen takk, og jeg er helt enig med dere. Den er heit. Den er lekker. Den er nydelig. Og den gjør meg knesvak.:)

Redigert av en moderator:
Den der er meget pen, har eid stålutgaven og den er knall, men i gull er den jo bare utrolig flott.
Gratulerer!