Har jeg fått for få lenker med min Explorer?

Medlem
27. feb. 2013
Hei,

Jeg mottok akkurat en Explorer 1 ref. 114270. Jeg lurer på om jeg har fått med for få lenker. Etter min telling er det totalt 8 lenker som man ikke kan fjerne + 3 og 1/2 man kan fjerne. Er det riktig antall eller skulle det vært flere?

IMAG0068_zpsdcebc34c.jpg

Takk for svar :)

Hei,

Jeg mottok akkurat en Explorer 1 ref. 114270. Jeg lurer på om jeg har fått med for få lenker. Etter min telling er det totalt 8 lenker som man ikke kan fjerne + 3 og 1/2 man kan fjerne. Er det riktig antall eller skulle det vært flere?

Takk for svar :)

Vet ikke om det er for lite, men dette er vell en 14270? Kan muligens være forskjell i hvor mange lenkebiter de to modellene orginalt kommer med :)

Redigert:
Selvfølgelig ikke:) 39mm ruler. men jeg har ikke hull på utsiden av clasp'en (gjennomgående hull) for mikrojustering..

Jeg synes den på bildene her ser ut som en 36mm...viseren er ikke for kort som på 39mm.

114270 er 36mm og skranglelenke, 214270 har nye lenka og lås, pluss at den er 39mm og har for korte visere;)

Aaaaaahhhh, er det mulig....dere får unnskylde meg. Har hatt en lang dag på konferanse på jobb:)

Da avslutter jeg tråden med stil og fastslår som følger: Explorer 1 er en nyyyyyydelig klokke. Gratulerer med den! Mer komplett klokke finner ikke jeg til mitt bruk i alle fall.