Day-date 2 helgull....uten tvil.
Daytona er flott på damene.Det må bli en two tone med hvit eller sort mother of pearl skive og diamanter. Var en som kjøpte en til sin frue her inne men finner ikke linken til den. Legger til denne isteden:
https://watchchest.com/rolex-cosmog...her-of-pearl-diamond-116523.html#.UoqPtBwgBZc
DEN var fin! Er den dyrere enn Daytona?
En DD2 på en kvinne må da bli voldsomt svært? Disse bærer større enn en Submariner imho. Nei, gå for den i 36mm.
Eller Daytona.
PS: husk bilder
PS II: ny rolex i helgull= minimum 220k....kjøper du brukt sparer du nesten 100k....
Jeg leste ikke godt nok. Fikk ikke med meg at det var til en dame. Da er det selvfølgelig Daytona som gjelder.
Du kan finne begge modeller nye i samme sjiktet(+/-200 000,-) men du kan også finne begge modeller til andre astronomiske priser![]()
Tusen takk for svar
Maks prisen min blir nok 120-150, men jeg har ikke lyst til å kjøpe brukt. Da blir det umulig da![]()
Husk at det er ikke alltid en "brukt" klokker har vært i bruk. Det hender ofte at det kommer ur for salg som har ligget i bankboks i noen år og man får et heftig prisavslag![]()
Med den summen kan du komme langt, så umulig er det iallefall ikke![]()
En ny Daytona i stål koster deg ca 78 000 (uten rabatt). Ca 60 +/- for en brukt.
Jeg synes helt klart den funker på quinder![]()
![]()
Tusen takk for svar
Jeg kan veldig lite om klokker...er redd for å kjøpe brukt. I så fall måtte jeg kjøpe det fra en forhandler. Hva synes du hvis jeg gikk for en Daytona som ikke var helgull? Er det fint på damer? Da hadde vel prisen gått noe ned fra 200 000?
Å! Det kan jeg leve medHvor stor er klokken på bildet? Hva med Stål/gull?