Hva synes vi om fenomenet pulsklokke til dress? Selv er jeg ingen fan og sverger heller til mekaniske....
Hva synes vi om fenomenet pulsklokke til dress?....
Hva synes vi om fenomenet pulsklokke til dress? Selv er jeg ingen fan og sverger heller til mekaniske....
....og man er svett, og dressen er en joggedress.Kun om man også bærer pulsbeltet...rundt magen.
Pulsklokke og dress er jo selve bildet på den over gjennomsnittet lønnede mannen i 40-årene. Spør du han om å få se i bagasjerommet på bilen hans (som gjerne er 5-serie eller A6) ligger det sikkert en Gordon Setter eller to og hviler ved siden av et par svindyre racingski der.
Nei, er ikke fan.
Pulsklokke og dress er jo selve bildet på den over gjennomsnittet lønnede mannen i 40-årene. Spør du han om å få se i bagasjerommet på bilen hans (som gjerne er 5-serie eller A6) ligger det sikkert en Gordon Setter eller to og hviler ved siden av et par svindyre racingski der.
Nei, er ikke fan.
5 serie er jo selve symbolet på god smak! Gjerne i hvit med M pakken og alt utstyr. Det var iallefall det jeg sa til meg selv da jeg bestilte minog ikke faen i heXXXe om du ser meg med pulsklokke og dress..
![]()
Jeg bruker pulsklokke når jeg løper "blodmila"; fem km hardt oppover og fem km nedover.
Nei, er ikke fan.
I hvilken verden representerer dette gjennomsnittsmannen i 40-årene?
Tror du har godt av å ta en titt på SSB lønnsstatistikk.