Pulsklokke til dress?

Medlem
22. mai 2012
Hva synes vi om fenomenet pulsklokke til dress? Selv er jeg ingen fan og sverger heller til mekaniske....

Det høres bare feil ut. Med mindre man er en av de få utvalgte hemmelige-agenter som gjør mye løping og nøye koreografert slåssing i dressen selvsagt, da er det vell bare en fordel... :rolleyes:

Pulsklokke til alt annet enn treningstøy framstår for meg som en markør på linje med å skifte til skiklær for å gå i matbutikken. "Jeg er så sporty at det blir upraktisk å måtte ta pulsklokken på og av mellom hver treningstur" :)

Hva synes vi om fenomenet pulsklokke til dress? Selv er jeg ingen fan og sverger heller til mekaniske....

Ikke ta for gitt at selv om det er en mekanisk klokke så kan du bruke den til dress. Mange som går på en smell der.

Pulsklokke og dress er jo selve bildet på den over gjennomsnittet lønnede mannen i 40-årene. Spør du han om å få se i bagasjerommet på bilen hans (som gjerne er 5-serie eller A6) ligger det sikkert en Gordon Setter eller to og hviler ved siden av et par svindyre racingski der.

Nei, er ikke fan.

Pulsklokke og dress er jo selve bildet på den over gjennomsnittet lønnede mannen i 40-årene. Spør du han om å få se i bagasjerommet på bilen hans (som gjerne er 5-serie eller A6) ligger det sikkert en Gordon Setter eller to og hviler ved siden av et par svindyre racingski der.

Nei, er ikke fan.

Hva?
De jeg kjenner har da flotte mekaniske ur og en altfor dyr racersykkel??
...og noen har også Volvo eller Mercedes....

Nei, er ikke fan.

5 serie er jo selve symbolet på god smak! Gjerne i hvit med M pakken og alt utstyr. Det var iallefall det jeg sa til meg selv da jeg bestilte min:) og ikke faen i heXXXe om du ser meg med pulsklokke og dress.. :)

Pulsklokke til dress ser ut som et reint helvete uten sidestykke. Pulsklokke bør ikke benyttes under noen omstendigheter til noe som helst. Man har da for svarte både Daytona og det som verre er hvis man på død og liv skal ta tiden på alt mellom himmel og jord. Nei, da er det manuell telling av hjerteslag og god gammeldags matematikk som gjelder. (Merk at jeg selv trener 5-6 ganger i uken til info og har aldri sett behovet for noe annet enn Rolex i den sammenheng)

5 serie er jo selve symbolet på god smak! Gjerne i hvit med M pakken og alt utstyr. Det var iallefall det jeg sa til meg selv da jeg bestilte min:) og ikke faen i heXXXe om du ser meg med pulsklokke og dress.. :)

Har ingenting imot 5-serie, snarere tvert imot ;) Det var mer stereotypen jeg tenkte på. Kan like godt også være Volvo eller Mercedes, som The Player påpeker.
Og for å oppklare: Selvsagt mener jeg ikke at alle som kjører disse bilene bruker pulsklokke til dress :)

Det er som kethcup på laks.

Jeg bruker pulsklokke når jeg løper "blodmila"; fem km hardt oppover og fem km nedover.
Når jeg snur og skal løpe nedover tenker jeg alltid at det blir deilig. Men så blir det bare helvete.:p

@Thomas: exactly!

Etter inspirasjon fra den berømte filmserien.
Funker som faen på form og psyke.:cool:

Redigert av en moderator:

Nei, er ikke fan.

I hvilken verden representerer dette gjennomsnittsmannen i 40-årene?
Tror du har godt av å ta en titt på SSB lønnsstatistikk.