Hopalongs ur 05.09.14

Gratulerer masse med fire utrolig flotte klokker og 2xWIS @Hopalong! Redsub er jo vintagegrail for meg, og for et nydelig eksemplar dette er. Og den VCen likte jeg utrolig godt - stilig at den er så liten og elegant, men samtidig så sporty og vanntett. Uten sammenligning forøvrig så treffer nettopp dette mange av de samme punktene som jeg liker så godt med explorer 1. Gleder meg til å se flere bilder av den etter servicen! :D

Redigert av en moderator:
Jøss! Dette hadde jeg ikke forventet når jeg åpnet denne tråden :D

Gratulerer så mye med to fantastiske ur i toppsjiktet! :D

Noget begrenset tråling her inne på meg om dagen, gjorde at jeg ikke fanget opp dette umiddelbart. Det er bra, for dermed kunne jeg kose meg ekstra med frokosten i dag. Du store min! Dette var litt av en post ja. Jeg vet jo hva du har ment om røde sub så jeg er ikke overrasket, men de andre tre, med unntak av VC så hadde jeg ikke klart å gjette det om jeg så fikk 150 forsøk :) Det betyr selvfølgelig bare at du tok en horologisk finte og jeg er sannsynligvis ikke den eneste som ble tatt... Gratulerer så masse med en mengde flotte ur, alle til sitt bruk, alle til hver sin lille nisje, alle til hver sin plass i en allerede så vakker og velfødd klokkeboks :)

Grattis! Tenker at den Redsuben har fått et stabilt og hygglig hjem :D

Big_smile.png

Takk for det, folkens.

Greg skrev:
Jeg vet jo hva du har ment om røde sub så jeg er ikke overrasket, men de andre tre, med unntak av VC så hadde jeg ikke klart å gjette det om jeg så fikk 150 forsøk

Haha, det hadde neppe jeg heller. Klokkesamling etter innfallsmetoden fører kanskje ikke til den mest gjennomførte klokkeboksen, men det er i det minste underholdende. :)

Gratulerer så mye Hopalong, hadde en mistanke om at det var noe rødt på vei inn siden du la ut 1680en din for salg.

Longshot: om du bestemmer deg for å selge den nye gamle røde, så er jeg definitivt interessert :)

Gratulerer @Hopalong! Flott eksemplar. Har lenge lurt på om jeg skal ut på den veien der selv, men lever godt med en enkel 5513 foreløpig. Kanskje seiler det en forbi en dag som setter fornuften til side?

Redigert av en moderator: