Haha, fyttifysjom. Det eneste uret som er delvis greit på den listen der er gull-casio'en.
IWC Aquatimer. Innafor som allround-beater?
Tenker helst på en nato da jeg ikke er noen gummimann.
Som ikke altfor bevandret WIS blir jeg meget forvirret av Ask Mens "Watch Snob"!
Som sagt over her så har Aquatimerene et eget festesystem. Kjekt for noen da systemet i seg selv er meget bra. Kjedelig for andre da man er låst til IWCs remutvalg, noe som igjen gjør at det kan gå noen kroner.IWC Aquatimer. Innafor som allround-beater?
Som ikke altfor bevandret WIS blir jeg meget forvirret av Ask Mens "Watch Snob"!
Kjøpte noen natoremmer fra cheapestnatostraps.com her om dagen.
Blant annet en skinnreim som jeg må innrømme skuffet veldig. Tynn, pløsete greie som ikke tilfredsstilte helt. Men er vel å forvente til den prisen.
Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale en skikkelig robust skinnreim til seamasteren min. Gjerne litt rustikk i utseende samt tykk og solid i designet med 20mm lugs.

IWC Aquatimer. Innafor som allround-beater?
For å være helt ærlig klarer jeg virkelig ikke å synes synd på noen som etter FJORTEN tidligere innbruddsraid enda ikke gidder å legge klokkene i en safe om natten, men har dem utstilt i glassmontre. For å være enda ærligere håper jeg at man ikke får igjen noe på forsikringen når man er så dum, for det er for ille om normalt oppegående butikkeiere skal betale for denne fyrens elendige sikkerhetsrutiner gjennom økt premie.
Dette var jo et meget orginalt design fra Steinhart. Hvorfor i alle dager hører jeg Monte Carlo og noe med heritage blue i hodet mitt når jeg ser den![]()
![]()
Racetimer blue... - Chronographs - Steinhart Watches