- Medlem
- 19. okt. 2011
Hehe, men hva betyr youtube-spiller egentlig? At han scorer utrolige mål og gjør enorme dribleraid er jo en stor del av disse youtube øyeblikkene, og dette viser jo at han utvilsomt er veldig veldig god. Se denne videoen, og prøv å se forbi de flashy greiene han må legge igjen i Brasil, så er det fremdeles MYE bra igjen.OK, hadde ikke fått meg med det. Mitt inntrykk er at han er mer en youtube-spiller enn en god fotballspiller, men håper det blir motbevist med glans!
[video=youtube;cRk4m2B6Vas]http://www.youtube.com/watch?v=cRk4m2B6Vas[/video]
Høres bra ut. Blir morsomt å se fyren frisk og fokusert på fotball. Vanskelig å bedømme ham av opplagte grunner, men
fikk ikke så veldig imponerende inntrykk.
Jeg synes at med sykdommen og at dette var hans første gang som trener for et stort lag som Barca tatt i betraktning, så har det vært imponerende. Holder fast ved at høsten var veldig fin, og han vant jo tross alt ligaen.
Jeg så ikke CdR-finalen, men leste at Courtois gjorde det helt greit. Han er vel Chelseas eiendom? Som insider: hvorfor forsvant Valdes? Og hvor drar han? Var det en kone fra USA eller Australia eller noe?? Husker Oleguer Presas var
en veldig Catalunya-patriot. Var Valdes også det? Hvis Stegen er bedre enn Weidenfeller (som har imponert i alle kampene jeg har sett ham) så er det et greit valgReina er vel på vei nedover?
Courtois var mildt sagt ekstrem i den finalen, fikk man of the match i de fleste aviser rundt om. Gjorde noen helt sinnsyke redninger som holdt Atletico i kampen, og hans prestasjon var helt avgjørende for at de vant. Han har også vært helt enormt bra for Atletico hele sesongen, gjør nesten aldri tabber og har så gode avgjørelser.
Har ikke fulgt Liverpool så vet ikke mye om Reina, men forstår st de fleste mener han vil være en nedgradering fra Valdes...
Etter din og Thomas lovprisning av Hummels prøvde jeg å følge med i dag, men klarte ikke å bli superimponert.
Kaskje er jeg gammeldags, men jeg drømmer om en mittforsvarer som Franchino Baresi ... men dem finnes det ikke mange av.
Han var ikke så god som vanlig i går, virket litt satt ut av finalepresset. Ikke en dårlig prestasjon, men pleier å være mye mer sikker.
Tusen takk for oppdateringene! Keep them coming!
Will do
Redigert: