Første unboxing på lenge...

Wow, gratulerer med en av de lekreste klokkene fra Zenith Mathfjeld! Ser helt rå ut på armen, blir bare en større og større fan av Stratos serien! :)
 
Jeg blir like glad hver gang noen kjøper seg en Zenith, jeg. Og særlig en El Primero. Kaliberet får mye skryt for sitt utseende, men det er også definitivt den mest sexy kaliberlyden som finnes (kan man si det? Ja, det kan man)

(Og takk for trådanbefaling - Men må innrømme at når jeg har fått det litt på avstand så ser selv jeg galskapen i det (kan man si det? Ja, det kan man))
 
Jøss, har du kjøpt deg ny klokke!?

Tenk, selge en Omega for å kjøpe denne. Regner med at du har noen særdeles gode argumenter for en slik "byttehandel". Ja, utover det at den har et av verdens vakreste og kanskje beste kronografverk, at lenken er fullkommen, og at klokken er så nydelig at jeg føler meg fristet til å si: "Daytona, go home and vogg". Noe jeg selvsagt aldri ville finne på å si.

Veldig synd at du ikke kommer på lørdag. Skulle gjerne trykket litt på de kronografpusherne og kikket litt gjennom baklokket.

Gratulerer så mye, Mathfjeld!
 
Gratulere så mye med en fiiin klokke. Hvis du en gang sku fall fra 39000 mtr høyde eller bryt lydmuren, så har du i det minste ei klokka som tåler det :)
 
Ser man det ja! Kan ikke annet enn å bifalle innbyttet ditt her ja. PO9300 er unektlig kul, men dette er jo bare rett og slett nydelig ...Siklet på den selv når jeg så den her på KS. Kom til et godt hjem da i allefall:D Grattis. Og den MÅ du ha med på neste NURK
 
Haha... Nå tok jeg WTB annonsen ;)

Gratulerer så mye! :)

Hehe! Godt noen tok den :) Tusen takk.

Grattis med ny chunky godklump :)

Takk, denne blir bra i sommer

Haha! Satt nettopp og så bildene på Instagram først, sjekket unboxtråden- Ingenting. Refresh - Der ja!
Gratulerer, super lekkert ur!
;););)
Hvor har du kjøpt lommekniven? Praktisk!

Takk, klokken vokser på meg! Lommekniven kjøpte jeg av et forummedlem, søk etter Wenger watchmaker så burde den dukke opp. Koster mellom 1000 og 1500 kr ink moms.

Nydelig, gratulerer :)

Takk, Slip!

Her er det bare å gratulere! POC`en din var fin, men dette er hakket vassere etter min mening!

Jeg er nok enig her :)


Takk.

Gratulerer så mye:)
Virkelig flott.

Tusen takk, klokken er faktisk veldig flott. Blir en bra sommerbeater.
 
Ja hadde en mistanke om at det ble denne når man studerer noen poster her og der, og ser hvem som "like" dem...

Jeg bifaller at jeg synes denne er tøffere enn den du har flippet. Den satt studentleilighetseier Mathfjeld. Gratulerer :)

Ja, det lå nok litt i kortene. Ikke at det var noen hemlighet, men morsomt med litt spenning i unboxingene.

Veldig pent :) Gratulerer så mye

Grattis med nytt!

Tusen takk Toland og iveland

Zenith slår Omega i mine øyne. Grattis med tøff chrono. :cool:

Jeg hadde noen tøffe timer etter at jeg fikk tilbud om denne. Omegaen er nok den mesr perfekte klokken jeg eier, men for å prøve noe nytt må man ofre noe. En klokke med vribar bezel og chronograph er noe jeg etterhvert føler samlingen bør inneholde.

Gratulerer, denne er virkelig flott! :D

Takk, venter skinnrem også, da tror jeg den blir enda litt flottere.

Endelig var det Mathfjeld sin tur, og hvilken unbox. Nydelig Zenith ElPrimero! Gratulerer

Tusen takk! Min første Zenith skuffer ikke :)