Første unboxing på lenge...

G

Guest571

Guest
Nå er det på tide med en unboxing fra min side også. Blir grønn av alle klokkene som har blitt unboxet her den siste tiden, nå er det pokker meg min tur også.

Klokken jeg nå skal pakke ut er så kul at jeg valgte å la min favorittklokke gå. Klokken som måtte vike var min høyt elskede Omega PO cal 9300. Dessverre kan man ikke få alt her i verden, og som student med nykjøpt leilighet må penger brukes på maling å ikke klokker om dagen, derfor måtte noe ut.

Ettersom jeg ikke er utstyrt med hverken pennen til Moore eller Hopalong lar jeg bildene tale for seg.

Hysj, nå starter det.

Etter at posten ikke fant ringeklokka mi på første forsøk så jeg meg nøtt til å vente ute. Ca. en time etter at jeg etterlyste pakken min hos posten dukket denne karen opp.



Og med seg hadde han denne. Nå forstår jeg for første gang hvorfor det er kniv på urmaker lommekniven.



Her var det mye papir...



Papiret er av og kniven kan legges vekk.



Sikkert mange som aner ugler i fallskjermen alt nå.



Tada! En Zenith! Fett.



Lenkejustering.






Kjapt bilde av kunsten.



Vekk med verktøy og Rolex. Stakkars.



Og klokken kommer på armen.








Klokken er som de fleste nok har sett en Zenith Stratos Flyback El-Primero. Jeg kommer nok til å skrie noen ord om klokken når jeg har fått brukt den litt. Jeg gleder meg.

I mellomtiden anbefaler jeg alle som ikke alt har gjort det å lese forumets beste tråd om akkurat Zenith og historien rundt El Primero verket.

http://www.tidssonen.no/forum/galleriet-8/santos-dumonts-julekalendergalleri-8894/

Takk for meg og fortsatt god onsdag.
 
Redigert av en moderator:
konge

Haha! Satt nettopp og så bildene på Instagram først, sjekket unboxtråden- Ingenting. Refresh - Der ja!
Gratulerer, super lekkert ur!
;););)
Hvor har du kjøpt lommekniven? Praktisk!
 
Her er det bare å gratulere! POC`en din var fin, men dette er hakket vassere etter min mening!
 
Ja hadde en mistanke om at det ble denne når man studerer noen poster her og der, og ser hvem som "like" dem...

Jeg bifaller at jeg synes denne er tøffere enn den du har flippet. Den satt studentleilighetseier Mathfjeld. Gratulerer :)