Panerai – produsenter/leverandører av skinnremmer

Har hatt noen ifra Banda når jeg fikk min første panerai i 2005 og må si det finnes mange andre som lager plaine reimer men med høyere kvalitet, selvsagt prisen høyere men når man har en klokke til 30k så fortjener den et par fine sko.
 
:D den er desverre blitt for liten nå, så jeg har bestillt en ny.. bare smartstore kan få ut fingeren å sendt meg den nye.. gått 1 mnd siden jeg bestillte og betalte.. har sendt gjentatte purremail, men de svarer ikke lenger.. :evil:
 
Mine bedste remme er fra http://www.heroic18.com/

c41042e5.jpg

9a2fb23c.jpg

fdf770f1.jpg


De andre har jeg sat til salg.....
 
:D Hyggelig med "nye" produsenter ! Septimusstraps har et bra interessant utvalg.....
Takk for tipset !


Velkommen til Tidssonen, lobergen !
Lag gjerne en kort presentasjon av deg selv, under "Snikksnakk". ;)
 
Ja, du må bare sende mail og bli enig da alt er skreddersydd.
En "vanlig" rem kommer på rundt € 120,- hos dem.
 
ArthurF skrev:
Anbefales herfra også, velg billigste sendingsmåte og de sender som brev... i]

Det var det jeg gjorde jeg sist jeg handlet der, uten at det lurte tollerne nevneverdig..
Uken etter fikk jeg en annen rem fra usa som jeg ikke måtte betale moms på.., så det går vel opp i opp :|
 
Jeg har lagt inn en ordre hos Zeugma på deres nettside, men får ikke noe svar eller bekreftelse. Hvordan er det meningen at dette skal fungere egentlig? Jeg har for ordens skyld ikke betalt noe heller. Er det noen som har bestilt custom rem fra dem som kan forklare?
 
Har bestilt en custom strap case fra Zeugma som sikkert kommer om et par uker.
Jeg sendte bare mail jeg, så fikk jeg en forespørsel på paypal som jeg betalte.

Du kan også melde deg inn som bruker på siden, og da kan du følge med på ordrestatusen.
 
JonasV skrev:
Jeg har lagt inn en ordre hos Zeugma på deres nettside, men får ikke noe svar eller bekreftelse. Hvordan er det meningen at dette skal fungere egentlig? Jeg har for ordens skyld ikke betalt noe heller. Er det noen som har bestilt custom rem fra dem som kan forklare?


Jeg har brukt Zeugma flere ganger og har også anbefalt han varmt ! Han er svært god på custombestillinger. Det som imponerte meg mest var de custom rem-eutiet han laget til meg ifjor sommer. Flott håndverk og fin pris.
Du bestiller normalt på epost med de målene og med opplysninger om kvalitet / trype skinn, samt spennetype. Han sender deg da svar med pris i US$, denne betales på PayPal. Jeg pleier be han bekrefte mottak av pengene og antyde tid for ferdigstillelse.
Normalt har han brukt et sted mellom to til tre uker fra pengene er sendt til han sender bilde av det ferdige produktet og som ankommer noen dager senere.

Mine erfaringer med Zeugma har vært 100% positive.

DSCN1188.jpg

DSCN1189-1.jpg
 
BRIO: Jeg spurte om han kunne lage en med plass til 14 remmer og 2 tools, men fikk til svar at han kunne desverre ikke gjøre dette. Så jeg måtte bestille den som er på nettsida som rommer 10 stk og 1 tool.

Det var litt skuffende...
 
Sponon skrev:
BRIO: Jeg spurte om han kunne lage en med plass til 14 remmer og 2 tools, men fikk til svar at han kunne desverre ikke gjøre dette. Så jeg måtte bestille den som er på nettsida som rommer 10 stk og 1 tool.

Det var litt skuffende...

Du kan få kjøpe min..............
 
Ja, jeg så disse på siden til Ted for noen måneder siden. "Et must" er vel for helt spesielt interesserte - dette ser helt jævlig ut IMO!;)