Hehe....kidsa var veldig ivrig på å komme seg ut. Vi fikk på plass en ny trampoline igår, perfekt barnevakt for en som var på livet i natt og som på ingen måte skulle hoppe selv.
Btw er trampolinen av merket jumpking oval megapod, er 4,3*5,2m med 13,5 kvm hoppeflate. Å sette den opp skulle være greit, men det stemmer ikke - for økonomer, vel å merke. Min far og jeg tok utfordringen, satte sammen rammen og ble så usikre at jeg fikk hyret inn et arbeidslag fra firmaet som solgte oss trampolinen til å fullføre verket.
Å ta den telefonen var en liten nedtur, men det ble sykt bra. Billig var monteringen også. Har man plass i hagen er dette en super trampoline.
Ny uke, nye muligheter.....blææææh! Det regner, jeg er tynget med jobb og presentasjoner. Gleder meg allerede til fredag ettermiddag! Heldigvis har jeg klokker og barn jeg kan glede meg over
Ny uke, nye muligheter.....blææææh! Det regner, jeg er tynget med jobb og presentasjoner. Gleder meg allerede til fredag ettermiddag! Heldigvis har jeg klokker og barn jeg kan glede meg over