Har du vært hos Bjerke og prøvd noen Rolexmodeller? Jeg ville holdt alle muligheter åpen. Jeg er fremdeles for at du kjører på med en Daytona. Lite som er så flott som en daytona på et kvinnehåndledd![]()
De mente at 31 mm var et godt valg
Har du vært hos Bjerke og prøvd noen Rolexmodeller? Jeg ville holdt alle muligheter åpen. Jeg er fremdeles for at du kjører på med en Daytona. Lite som er så flott som en daytona på et kvinnehåndledd![]()
Kona har en 31mm Datejust jeg kjøpte brukt her på sonen...
Hun er veldig fornøyd!
Veldig fin![]()
Hei
Vurderer å kjøpe en submariner 116610ln pent brukt.
Ligger noen ute på finn.no, men lurte på om det er noen her som har noen gode tips som det ikke er skrevet om her på forumet? Er det noe ved denne klokken man må passe spesielt på å sjekke før et evt kjøp?
På forhånd takk!
De mente at 31 mm var et godt valgKlokken jeg falt for er dyrere enn det jeg hartenkt å bruke på dette. 93 tusen! Jeg så på Datejust med MOP skive + diamanter, den var helt fantastisk fin. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre
Ønsker deg velkommen, og lykke til med kjøp. Med rolex vil du nok ikke trå feil. Sexy, simple and effective. Skal du kjøpe ny ville jeg nok tatt rådet og hørt med Lervik Ur også. Men først ville jeg hørt med Mogens her inne hva han kan oppdrive. Som sagt lykke til og legg gjerne ut bilder her inne når du har den i hus.![]()
Dette må da være både innertier og en sabla god pris: Rolex Datejust 10 Diamanter SOM NY! - FINN Torget nypris er rundt 60' tror jeg.
@miss83: Gratulerer så mye og vi gleder oss til bilder! Du må gjerne lage en unboxing-tråd når den kommer.![]()
Tusen takkBilder kommer
![]()
Hei
Nå har jeg fått klokken min, jeg har tatt bilde av den, men jeg vet ikke hvordan jeg skal legge ved bildet som vedlegg her. Kan noen hjelpe meg?
Wow! Den var kjempelekker, skjønner godt du er fornøyd med den.Er det rosa skive? Gratulerer så mye!
![]()