Dagens klokke

Ny klokke, Sinn U1 SDR. Kjøpt fra Chronomaster i UK, kan anbefale han på det varmeste. Den kom på en rubber strap, men fikk den over på military NATO før noen klarte å si Frankfurt am Main :p
IMG_0544.jpg

Beklager dårlig kvalitet på iPhone bildet, klokken fikk prioritet fremfor ny mobil ;)

Gratulerer med en ny Sinn. Den klokken er så sykt kul :D U-serien gjør seg jo meget bra på silikonremmen og da, IMO.
Chronomaster er til å anbefale ja. Neil utøver en fantastisk kundeservice.
Har selv en pakke fra chronomaster som venter på meg på mitt lokale postkontor, bare synd jeg ikke er hjemme :(

Må bare ta mer bilder av denne klokken, gjmo :cool:
 
nyter nyanskaffelsene til Mogens
75317a79.jpg


og tenker, hmm.. hadde en ted su hornback vært like kul på min 000 som på hans 210?..
 
Nydelig GMT, lightningii. Jeg har nytt det fantastiske været på tur ut mot havet med familien, bikkjene og en Débaufré-beater som er "sterkt inspirert" av gjett hva. For anledningen påsatt velcrorem nettopp mottatt fra JoLu.

P5092425.jpg
 
e81c0e02.jpg

Omega Speedy date.
Nå har jeg kun to Omegaer igjen i samlingen min, takket være heldig og kjøpslysten mann her på sonen.:D
 
JLC Reverso Grande GMT i dag med ny rem. Remmen var tenkt til en annen klokke men ville forsøke å se om den kunne bli litt mer sporty med en Rally.

Og så et par nærbilder til en som vurderer en slik klokke...

P1030203.jpg

P1030242.jpg

P1030239.jpg


Fannt ut at man kan forstørre bilden ve å klikke på dem! Har ikke visst dette tidligere. Kanskje flere som ikke har vært klar over dette?
Men så også at det ikke gjelder alle bilder. Til info...
 
JLC Reverso Grande GMT i dag med ny rem. Remmen var tenkt til en annen klokke men ville forsøke å se om den kunne bli litt mer sporty med en Rally.

Og så et par nærbilder til en som vurderer en slik klokke...

P1030242.jpg

P1030239.jpg


...

Nice move, Arild!
Det var da særdeles overbevisende vakre bilder av et ditto klassisk og fristende ur.
:D