Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Handlet ny båt, 116610en på armen viser 15:13 snart hjem å spise vafler med min nye kjærste :D LIVET ER BRA!!

Food_Pizza_Italian_pizza_012868_.jpg

+

tumblr_m3fh9cdZ3m1qla11zo1_1280.jpg

Utrolig gøy å sitte i kø inn på E18, og se på de som sniker i kollektivfeltet, spesielt når man kommer rundt kneika ved Høvik og kan nyte synet av politikontrollen (og gjeipen på de som har blitt tatt).:cool:

Leverte oppsigelsen min på jobb i dag, og jeg går ut med et SMELL! Havoc, ragnarokk og helvete skal bryte løs på samme tid!! Bare så det er sagt: Ingen får mer enn de fortjener!! Min samvittighet er gullende ren!!!

...og om tre dager reiser jeg til en annen kant av kloden, og blir sånn passe utilgjengelig :cool:

Dobbeltpostet i "Nei, det kan vi ikke like"

Redigert:
Leverte oppsigelsen min på jobb i dag, og jeg går ut med et SMELL! Havoc, ragnarokk og helvete skal bryte løs på samme tid!! Bare så det er sagt: Ingen får mer enn de fortjener!! Min samvittighet er gullende ren!!!

...og om tre dager reiser jeg til en annen kant av kloden, og blir sånn passe utilgjengelig :cool:

Dobbeltpostet i "Nei, det kan vi ikke like"

Good for you! Ut fra denne beskrivelsen bør et "Gratulerer!" være på sin plass :)

Good for you! Ut fra denne beskrivelsen bør et "Gratulerer!" være på sin plass :)

...gjenstår å se hva konsekvensene blir, men det er grenser også for hva en sindig trønder kan svelge unna av drit...
Akkurat nå kjennes det veeeeldig godt!

Vanskelig å overgå Guybrush med pizza og Bloodsport,
men paus i trilletur, saueskinn under ræva på snøen, te i termos og blandat ørensacks i iPoden

Skal jeg på cafe eller hjem og ta helgebarberingen, disse valgen - alltid disse valgen.

(Minner meg selv på å lese denne posten på ny når det blir bleieskift 03:30 eller når hausten kjem og det mørknet før far skal heim fra jobb)

bWpmMmv.jpg

Peisild, sliten kropp, gryte av selvskutt elg i magen, ripasso i glasset, ungene er stille, et ulest Aftenposten Innsikt i kurven, et lovende glimt i øyet til kona, søndag i morgen. Ahh, det gjør livet godt å leve.

Synes det har vært litt vel mye aktivitet på denne tråds motpart.

SV under sperregrensen.
Svale sommerkvelder med varm(e) kvinne(r).
Fullendte måltid.
Det våres.
Germansk ingeniørkunst.
Lukten av motorolje/våpenolje.
Snart høst.
Fjell og vidde.
Nyanserte artikler.
Tunge motbakker og slake nedoverbakker.
Fiskelykke.
Rypelykke.