Bare fordi det er så veldig gøy og moro

Dette er jo helt hinsides, Greg. Er litt usikker på om jeg skal si "don't quit your dayjob" eller ikke. Tror jaggu du kunne klart deg som urmaker, jeg. Finmekanikken har du vel inne fra dagens "dayjob".

Fantastisk Greg, rett og slett utrolig inspirerende å se hvordan du følger drømmen. Hvordan ser du for deg den optimale tilværelsen som urmaker egentlig? Å jobbe i en butikk også skru på fritiden for ekstra inntekt, eller fullstendig privat praksis? Nå begynner du vel å få utstyr til å kunne gjøre det meste som trengs? :)

Ser forresten veldig trivelig ut i dette urmakerloftet ditt. Igjen, dette er inspirerende! Takk for at du deler. :D

Klar for de fleste blæsarjobber (NB! generelt blir det lite av slikt når man fyller huset med urmakerverktøy og denslags :confused:).

Haha.

P2053312_zps00c8210b.jpg

Der jeg skal begynne til høsten jo! Hvis du tenker på urmakerskolen i Kongsberg da :)
Gleder meg som en unge..... men det er jo det jeg er :)!!!:cool:

Crazy, Greg! :):):)

PS!
Har et par Swiss Winners i gullfarge som trenger verkmontasje og regulering. Trenger de til helgen, ok?

Gratulerer, det finnes alltid noen der ute som er litt mer gal enn en selv, det gjelder alle hobbyer.

Godt å se du virkelig går inn for sakene. Er det slik at du har åpnet verksted for sambygdinger?

Redigert: