Jeg er også med! Men her må sikkerhet settes i høysete. Det er viktigere IMO enn tapas. Men olivia har jo vært great success før. Champagneria er jo også bra, kan spørre om å stenge av 2 etasje feks.
Vært veldig fornøyd med Champagneria de gangene jeg har vært der. God mat, god drikke, hyggelig personell. Angående sikkerhet så har jeg aldri følt meg utrygg når vi har sittet der, selvom det har vært andre folk i 2. etasjen også.
Er vi mange nok så er det ikke noe stress. så lenge det ikke kringkastes på forumet hvor vi er. Kunne dog tenke meg å prøve et annet sted også, dessuten ser jeg ikke bort ifra at de blir litt lei av oss der oppe nå.![]()
Er vi mange nok så er det ikke noe stress. så lenge det ikke kringkastes på forumet hvor vi er. Kunne dog tenke meg å prøve et annet sted også, dessuten ser jeg ikke bort ifra at de blir litt lei av oss der oppe nå.![]()
Kom gjerne med forslag til annet sted, er åpen for det![]()
Är gärna med i loopen på PM om tid och plats, törs inte lova nåt med store og små å ta hensyn til i heimen
(ser at jeg startet surfingen på svenske klocksnack.se og så hoppet over hit - språkvill it is!)
Heisann!
Det hender jo stadig at "kjernen" samles til gtg i Oslo, i Bergen har vi vært også. Det er selvfølgelig hyggelig å møte nye mennesker også, for ikke å snakke om klokkene deres.Nå har det desverre blitt slik at vi av sikkerhet/trivselsmessige årsaker ikke er like åpne om hvor og når som vi kanskje ønsker med tanke på "rekrutteringen" i gjengen. Mye foregår i SP, og resten på PM eller telefon. Det er mye bra folk blant klokkeentusiaster så jeg møter gjerne fler av dem.
Et gtg i Lillestrøm er jeg gjerne med på, vet om et par andre i det nabolaget som sikkert henger seg på også. Dere vet hvem dere er.
Thomas84: Foreslår at du skaffer deg et støttemedlemskap, og/eller utveksler PM/telefonnummer med et par av de interesserte her inne slik at et gtg kan spikres.
Godt initiativ btw, gtg er alltid morro!
edit; Oslo er like aktuelt for den saks skyld..
Jeg har prøvd å skaffe meg støttemedlemskap, men jeg må ha over 100 innlegg først, og det jobber jeg med nå
Støttemedlemskapet er straks i mål!