Under overflaten

Gratis med kul beater! Def. Helsonfeber på sonen! Merker at jeg begynner å bli litt varm i topplokket selv..

Gratulerer, og velkommen til hai-klubben med en herlig variant av dykkeren!!

BTW- hvordan funker lenken? Ser bra ut! Bronzoen kommer på noe av det kjipeste jeg har sett av gummi...

Takker så mye karer :)

Grattis, og flotte bilder! Helson-feber på sonen? Godt valg av str!
Takktakk :)Skjønner godt denne feberen. Mye klokke for penga :)

Gratis med kul beater! Def. Helsonfeber på sonen! Merker at jeg begynner å bli litt varm i topplokket selv..
Takk. Du får kjøle deg ned med å trykke på add to cart :D

Gratulerer, og velkommen til hai-klubben med en herlig variant av dykkeren!!

BTW- hvordan funker lenken? Ser bra ut! Bronzoen kommer på noe av det kjipeste jeg har sett av gummi...

Takker :)
Lenken virker solid. Kraftig og tung. Har bytta til gummi idag og den er veldig behagelig synes jeg. Kommer nok til å gå mest med den. Med lenka gikk jeg nesten med slagside :)

Gratulerer med en utrolig kul klokke. :) Hvor er det du har trillet elektronisk handlevogn?

+1 Lumen på disse klokkene er helt rå! Spessielt den oransje som er dritfet!. har en 45 bronzo, men må si det frister med en 45 SS og den fargekomboen du har! må jo ha en ferskvannsbeater, og en saltvannsbeater????:rolleyes::rolleyes:

Redigert:
Grattis med fet Helson. Er det mulig å få et lume-shot?

Takk :) Skal få tatt ett bilde i ettermiddag etter jeg har "ladd" den i løpet av dagen :D

+1 Lumen på disse klokkene er helt rå! Spessielt den oransje som er dritfet!. han en 45 bronzo, men må si det frister med en 45 SS og den fargekomboen du har! må jo han en ferskvannsbeater, og en saltvannsbeater????:rolleyes::rolleyes:

Lumen er heftig på disse her ja og den holder seg lenge også. Likte denne klokka, så nå vurderer jeg en til i 42 men da i bronzo. Genialt å forsvare det med at man må ha en til ferskvann og en til saltvann :D

Grattis med fet Helson. Er det mulig å få et lume-shot?

Lumeshot

lume_zps730d2217.jpg