Det er vel som å banne i kirka

Jeg ser litt av trådstarters poeng, men for min egen del har dette aldri plaget meg. Jeg synes K/S fungerer utmerket.

På et tysk forum jeg svært sjeldent er innom, og ikke har snarvei til her hvor jeg er nå, har man et system med prefiks på annonsen. Da kan man enkelt luke ut de som er merket "Solgt" eller "Reservert". Usikker på om disse automatisk flyttes til et underforum, men du kan i alle fall angi i søkefunksjonen hvilket prefiks du er ute etter.

Å senke pulsen, betyr nok mer; å kose seg gjennom prosessen, en. Å faktisk ha lav puls.
Jeg hadde også et inntrykk av at k/s var litt rotete i starten, men.. Nå finner jeg det helt naturlig, og forstår de tekniske muligheter og hindringer en forumplattform gir.
Så lenge alle forholder seg til reglene synes jeg det fungerer ok, og utvalget/prisene/tryggheten ved å handle her fremfor på finn veier i min bok opp voldsomt.
Det sagt, så er det fint å hele tiden prøve å forbedre ting.
At du er potensiell kjøper, er ikke så vesentlig. Det er en gratis portal, og strengt tatt er vi alle her, svært potensielle kjøpere... Vi eier jo ikke impulskontroll:)
Tror ikke du har gjort så mange "gamlinger" sinte, men når flertallet Tydligvis er fornøyd med situasjonen, kan det tenkes at det er du som trenge litt tilpasning og velvilje for å få det til å passe dine medievaner?

Håper du finner en fin klokke som gir deg mye glede! Om det er noen annonser andre steder som virker forlokkende kan du alltids spørre her, om hva andre mener om ekthet, pris og stand på en klokke du vurderer.

Jeg ser litt av trådstarters poeng, men for min egen del har dette aldri plaget meg. Jeg synes K/S fungerer utmerket.

På et tysk forum jeg svært sjeldent er innom, og ikke har snarvei til her hvor jeg er nå, har man et system med prefiks på annonsen. Da kan man enkelt luke ut de som er merket "Solgt" eller "Reservert". Usikker på om disse automatisk flyttes til et underforum, men du kan i alle fall angi i søkefunksjonen hvilket prefiks du er ute etter.

Hvilket forum er dette? Kunne vært interessant å se hvordan dette fungerer i praksis (har vært inne på tanken om prefiks-system tidligere).

Når det gjelder trådstarters forslag er det notert, men inntil videre forblir Kjøp og salg-delen slik den er. Jobben det medfører å sjekke, samt flytte alle annonser til et underforum er - i alle fall om det må gjøres manuelt - alt for tidkrevende.

Synes det fungerer veldig bra slik det er, jeg ser ærlig talt ikke problemet i det hele tatt. Jeg kunne kanskje sett behovet for en mer oversiktlig løsning om K/S forumet var like aktivt som noen av de store internasjonale foraene, hvor nye poster begraves på side 2 og 3 etter kort tid. Men her på TS er ikke det noe problem, og for å være ærlig så fungerer det greit på TRF også, som er betydelig mer aktivt. Annonser hvor klokken er solgt vil sakte men sikkert forsvinne bakover i arkivet av seg selv. Ja, du må bla forbi noen annonser det står "SOLGT", "slettet" og "trukket" på underveis. Slik er det med et forum, dette er ikke amazon.com.

Kos deg heller med prosessen, finner du noe som interesserer så sender du en PM og vips så er det i gang.

Redigert: