Hva mener ekspertene om denne?

Den ser ekte ut så langt jeg kan se ut i fra det ene dårlige bildet.
Modellen med slike gulldetaljer eksisterer nå i hvertfall.;)
Har ikke sett denne eksakte modellen med nøyaktig slik skive, men skiven ser uansett ekte ut.
Den finnes på andre modeller uten gull detaljer.

Prisen er vel kanskje litt spenstig. Se mot utlandet, så finner du sikkert mye å velge i mellom.
Ellers er jeg som de fleste her skeptisk til latsabber som ikke gidder å ta mange skikkelige bilder av en gjenstand de ønsker å selge for flerfoldige ti-tusener. Hva er det med det egentlig...?:confused:

Ellers er jeg som de fleste her skeptisk til latsabber som ikke gidder å ta mange skikkelige bilder av en gjenstand de ønsker å selge for flerfoldige ti-tusener. Hva er det med det egentlig...?:confused:

Jeg har aldri skjønt meg på folk som legger ut mørke dårlige, gjerne uskarpe bilder av det som i utgangspunktet er fine klokker... Samme med katalog bilder...

Skille

Men når det gjelder klokken det blir spurt om her så har jeg ingen innsigelser, annet enn prisen var litt stiv, men ellers kke noe feil jeg kan se, men er ikke verdens største ekspert på Breitling.

Jeg har aldri skjønt meg på folk som legger ut mørke dårlige, gjerne uskarpe bilder av det som i utgangspunktet er fine klokker... Samme med katalog bilder...

Skille

Men når det gjelder klokken det blir spurt om her så har jeg ingen innsigelser, annet enn prisen var litt stiv, men ellers kke noe feil jeg kan se, men er ikke verdens største ekspert på Breitling.

Når det gjelder dårlige bilder av dyre klokker:

BREITLING Til Salgs. Rosegull/stål/sort urskive. - FINN Torget

Han har nok bare vært veldig uheldig med autofokusen på kameraet sitt. :D Men her ser man ihvertfall klokken fra flere vinkler, baksiden og ikke minst dokumentene på klokken. Men ja, ville nok prøvd og ta nye bilder.